Foto: Pixabay

Hra Diablo I zaznamenala u hráčů velký úspěch, a proto se není čemu divit, že přišly i Diablo II a Diablo III, které již tak dobré nebyly. Remaster Diabla II: Resurrected byl pro mnohé překvapením a zároveň i nadějí, že vývojové studio se poučí ze svých chyb a některé věci opraví či doplní.

Dali jsme dohromady tři věci, na které si hráči nejvíce stěžovali a bez kterých by nový remaster ani neměl vyjít:

Větší skladový prostor

Každý, kdo někdy hrál Diablo II musí dát zapravdu, že nejvíce palčivý byl problém s malým skladovým prostorem pro váš inventář. V některých případech dokonce malý skladovací prostor omezoval natolik, že to kazilo i dojem z celé hry. V konečném důsledku by to šlo pojmout jako v případě KingdomeCome, kde můžete kradené a získané předměty dál přeprodávat.

Lepší kořist

Kořisti jsou v této hře až ubohé a i při desítkách odehraných hodin se vám nikdy nepovede některé runy získat. Bylo by daleko větším lákadlem, kdyby hráči věděli, že mají možnost získat silnou runu a tu pak následně použít.

Vylepšené seznamy přátel

V původní verzi Diablo II ještě nebyl vychytaný režim pro multiplayer, takže jste třeba nevěděli, zda je některý hráč on-line či nikoliv. Jedinou možností bylo vyvolat to v textovém menu poměrně obšírným způsobem. Nové technologie by však multiplayer mohly výrazně zefektivnit.

Zdroj: Pastemagazin.com (odkaz)