Zdroj: Pixabay

Původní Mafia byla známá tím, že některé její mise byly téměř neudělatelné, například závody formulí či vysvobození Sama z farmy. Vývojáři Mafie: Definitive Edition ze studia Hangar 13 však podotýkají, že nová verze bude jendoznančně hratelnější. Navíc má Definitive Edition obsahovat i několik herních úrovní a obtížností, aby hra byla hratelná pro každého.

„Když v roce 2002 vyšla hra Mafia: The City of Lost Heaven, kladla velký důraz na realismus, jenž vedl k několika nepokrytě náročným herním úsekům.“

vývojáři z Hangar 13

Co ale bude přísnější je jízda, protože bude striktně dbát na to, abyste nejeli na červenou nebo zda dodržujete předepsanou rychlost jako v reálném životě. Mimo to se objeví i řada drobných změn, třeba na mapě neuvidíte své nepřátele, takže se může pohodlně stát, že vás překvapí za rohem nebo minilékárničky vás budou schopny vyléčit jen na 20%.

„Zatímco se hra drží svého vzoru z roku 2002 v oblasti správy munice a policejní aktivity, neznamená to, že bude v některých nejnáročnějších misích stejně nemilosrdná jako původní verze.“

Prakash Choraria, designér Hangaru 13

Jednou z posledních změn pak bude možnost jízdy jen se statickou minimapou, která však neukazuje značky. I zde je tedy potřeba dbát na správné značky či směr jízdy. Podle zvoleného stupně obtížnosti pak policisté zakročují a nenechávají většinou žádný přestupek bez povšimnutí.

Zdroj: Vortex