Nová Mafie bude hratelnější a realističtější

Vývojáři z Hangaru 13 přislíbili fanouškům oblíbené Mafie, že hra bude v remaku daleko hratelnější. Navíc nabídne několik obtížností, takže si každý může vybrat zda chce, aby ho policajti za každý přestupek tvrdě stíhali či zda chce trochu volnější ruku.
mafia-remaketop-1260x710

Zdroj: Hangar13

Původní Mafia byla známá tím, že některé její mise byly téměř neudělatelné, například závody formulí či vysvobození Sama z farmy. Vývojáři Mafie: Definitive Edition ze studia Hangar 13 však podotýkají, že nová verze bude jendoznančně hratelnější. Navíc má Definitive Edition obsahovat i několik herních úrovní a obtížností, aby hra byla hratelná pro každého.

„Když v roce 2002 vyšla hra Mafia: The City of Lost Heaven, kladla velký důraz na realismus, jenž vedl k několika nepokrytě náročným herním úsekům.“

vývojáři z Hangar 13

Co ale bude přísnější je jízda, protože bude striktně dbát na to, abyste nejeli na červenou nebo zda dodržujete předepsanou rychlost jako v reálném životě. Mimo to se objeví i řada drobných změn, třeba na mapě neuvidíte své nepřátele, takže se může pohodlně stát, že vás překvapí za rohem nebo minilékárničky vás budou schopny vyléčit jen na 20%.

„Zatímco se hra drží svého vzoru z roku 2002 v oblasti správy munice a policejní aktivity, neznamená to, že bude v některých nejnáročnějších misích stejně nemilosrdná jako původní verze.“

Prakash Choraria, designér Hangaru 13

Jednou z posledních změn pak bude možnost jízdy jen se statickou minimapou, která však neukazuje značky. I zde je tedy potřeba dbát na správné značky či směr jízdy. Podle zvoleného stupně obtížnosti pak policisté zakročují a nenechávají většinou žádný přestupek bez povšimnutí.

Zdroj: Vortex

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.