Kingdom Come si vzal bývalý šéf Netlfixu a vytvoří filmovou adaptaci

Bývalý šéf Netflixu se rozhodl, že vytvoří film či seriál na předlohu naší slavné české hry Kingdome Come. Naštěstí si jako spolupracovníka vybral i autora původní hry, takže je zajištěno, že nedojde k dramatickým násilným překroucením charakterů postav či výrazné změně v ději.
kcd_battle_logo

Zdroj: Kingdome Come RPG

V dnešní době se poměrně populární staly herní adaptace videoherních sérií, jako je Zaklínač s Henrym Cavillem a mnoha dalšími. Nově se také objevila na veřejnosti informace, že by svou filmovou adaptaci měla dostat i jedna z nejpovedenějších českých her – Kingdom Come: Deliveracne.

Jeho zpracování se však neujal Netflix, ale Erik Barmack, který dlouhou dobu působil jako manažer Netflixu. Ten adaptaci zpracuje v rámci svého mladého studia Wild Sheep Content. Mimo Kingdome Come uzavřel Barmack ještě zajímavý kontrakt se Segou, pro kterou má zpracovat hranou adaptaci slavné japonské Yakuzy.

Dobrou zprávou je, že na tvorbě nové adaptace se bude mimo Barmacka podílet i vedoucí Warhorse Studia, Martin Frývaldský. To může být zárukou, že nebude nijak překrucován děj či násilně upravovány charaktery jednotlivých postav. Případná spolupráce s Danielem Vávrou prozatím nebyla ani potvrzena, ani vyvrácena.

V tuto chvíli je celý projekt ve fázi, kdy se hledá vhodný režisér a scénárista, i když se prozatím neví, zda by se vlastně mělo jednat o film či seriál. Dějově je však Kingdom Come natolik bohatý, že by se jen těžko vešel do jednoho filmu, proto všichni doufají, že se bude spíše jednat o seriál. V případě filmového ztvárnění, kdy mnoha hodinový děj je vmáčknut do 90 minut, musí logicky dojít k velkým ztrátám a záměrně se vypouští až 80% děje. Jednoznačně se jedná o velký úspěch české hry, protože na svých počátcích ani velká studia nevěřili tomu, že by se hra ze středověkého Česka, mohla stát takto populární.

Zdroj: Reddit

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.