Assassin’s Creed nabídne 60fps, na Xboxu to nepůjde

Populární a velice očekávaná hra Assassin's Creed Valhalla dostane novou aktualizaci, která přidá lepší grafiku a 60 snímků za sekundu. Výjimku tvoří pouze Xboxy, u kterých je rychlost stále 30fps.
assassins-creed-odyssey-preorder-blogroll-1588261711264

Zdroj: Ubisoft

Nový titul, Assassin’s Creed Valhalla, který se velice brzy stal jedním z nejpopulárnějších titulů této série, uveřejnil nové informace. Podle nich by měl běžet rychlosti 60 snímků za sekundu, a to na všech konzolích nové generace. Má se tak stát díky nové aktualizaci, která přijde od Ubisoftu.

Aktualizace 1.0.4 přinese uživatelům celkové možnost customizace výkonu, v rámci které umožní přizpůsobit rozlišení a grafiku. Společnost Digital Foundry zjistila, že rychlost v Assassin Creed Valhalla  není stabilní, ale že u PlayStationu 5 a Xbox Series X občas klesá i pod 60 snímků za sekundu. Na konzoly Xbox Series X pak nepoběží rychleji než 30 snímků za sekundu.

V aktualizaci je i záplata, která opraví nepříjemné trhání obrazovky ve verzích pro Xbox Series X/S. Obecně je ale aktualizace vítaným doplňkem, protože nabídne větší stabilitu výkonu. O podrobném seznamu informuje přímo Ubistoft na svých webových stránkách. 

Zdroj: The Verge

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.