Cyberpunk odhalil HW požadavky, na ray tracing u AMD zapomeňte

Cyberpunk 2077 za nedlouho vychází a vývojáři vypouští tabulku s detailnějšími specifikacemi grafického nastavení a s tím i informace o ray tracingu. Ten nemá fungovat na AMD grafických kartách. Má se to prý ale časem změnit, odpovídá komunitní manažer CD Projektu Marcin Momot na Twitteru.
cyberpunk-2077-cover-souboj

Zdroj: Cyberpunk.net

Podobná situace nastala i u nového Godfallu, který ray tracing zatím umožňuje jen u AMD. Je zde otázka jestli to má, co dočinění s marketingem a nebo vážně vývojáři nestihli tuto funkci umožnit na Nvidia grafikách. Jestli se jedná o marketingový tah i u Cyberpunku nevíme, ale je to možné, jelikož Nvidie je technologickým partnerem projektu.

Když se ještě vrátíme k tabulce, můžeme si prohlédnout, jaké komponenty jsou požadovány pro hraní v 1080p, 1440p nebo 4K a abyste si mohli užít efekty ray tracingu, potřebujete minimálně kartu RTX 2060 a to jen s rozlišením 1080p.

Zdroj: cdprojektred.com

Čas ukáže, jestli v budoucnosti bude ve hrách přístup k ray tracingu něco jako exkluzivita pro dané grafické karty a jestli to bude hrát roli ve vybírání titulu, který si nakonec koupíme. Doufejme že to tak nebude, a že Cyberpunk 2077 bude nakonec podporovat tyto efekty i u AMD.

Zdroj: Nvidia.com

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.