Jak je to s bugy a tajemnou vesnicí u nové Valhally

Nová a úspěšná hra Assasin’s Creed: Valhalla je, stejně jako její předchůdkyně, nádherně zpracovaná, a to jak grafika, ta děj. Vyskytlo se zde však několik bugů a spolu s nimi i zajímavost. Fiktivní vesnice ze hry skutečně existovala.
5

Zdroj: Ubisoft.com

Pokračování úspěšné Ubisoftí série Assasin’s Creed s podtitulem Valhalla je krásné RPG z dob vikingů v 9. století zasazené do temné Anglie. Hra vyšla 10. listopadu a hráči si tak mohou na monitorech vychutnat nádherné prostředí. S tím se ale vážou nemilé bugy, a navíc také jedna zajímavost, o které prý ani samotní vývojáři nevěděli.

Mezi negativita titulu můžeme zařadit příšerné animace obličejů a vůbec celého těla, kdy postava provádí něco úplně jiného, než o čem vypráví. Například mluví klidně a při tom naštvaně rozhazuje rukami. Zážitek také zhoršují koně, které se místo přeskočení překážky, točí dokola a NPC postavy vykládající, jak se jim hezky pluje v loďce, při tom topení se ve vodě.

Jednou z novinek a lákadel hry byla vlastní vesnice, o kterou se staráte a vylepšujete si ji. Ravensthorp (tak se vaše ves jmenuje) měla být podle vývojářů zcela fiktivní a vymyšlená. Jak se ale posléze zjistilo, tak tomu tak není, protože na stejném místě leží reálná vesnice, která se „náhodou“ jmenuje úplně totožně. Tato skutečnost prý překvapila i samotné vývojáře.

Jestli nás Ubisoft tahá za nos, jak u toho, že neměli více času na upravení animací a bugů, tak u záhadné shodě jmen lokací, se asi nedozvíme. Přes to si Valhalla na Metacriticu odnáší známku 81 bodů ze 100 a i přes nějaké potíže se jedná podle hráčů o povedený titul.

Zdroje: Vortex, Games.cz

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.