Obětovali deset let stavbou Středozemě v Minecraftu – pracuje na něm přes 300 lidí

Pán prstenů má po celém světě miliony příznivců mezi kterými jsou i hráči Minecraftu. Ty se rozhodli, že si postaví ve své oblíbené hře vlastní kopii Středozemě. Na tomto díle pracují již deset let a dohromady se na něm již podílelo přes 300 lidí.
Ex6GirF

Zdroj: mcmiddleearth.com

Všemi známý Minecraft je skvělý v tom, že v něm můžete postavit cokoliv, na co si vzpomenete. Dobře vědom si toho je i Nicky Vermeersch (přezdívkou q220) z Nizozemska, který přišel s nápadem přenést do této hry fiktivní Středozem z legendární série Pán Prstenů od J. R. R. Tolkiena.

Nicky začal převádět svoji ideu do reality ještě před tím, než Minecraft oficiálně vyšel. Se stavěním mu pomáhají podobní nadšenci, které sjednotil pomocí herního fóra, kde je moderátorem. Postupně se stavitelé rozrůstali, a teď jich je dokonce okolo 300. Ti na tomto projektu pracují už deset let.

Ze začátku to vše museli stavět „ručně“ kostičku po kostičce, jelikož neexistovali žádné nástroje, jako je například WorldEdit, který usnadňuje editování mapy. Nejdříve tým začíná budovat Hobití a Hůrku, následuje vytváření rozmanité přírody a dalších velkolepých staveb až po Mordor, který teprve nedávno začal vyrůstat v tomto kostičkovaném světě.

Hranatá Středozem oslavila právě minulý měsíc 10. výročí a pokud vlastníte Minecraft a chcete se na vlastní oči podívat na toto úžasné dílo, tak je mapa k dispozici na tomto linku a i vy můžete pomoci se stavbou, nebo vytvořit něco jiného unikátního.

Zdroj: PCGamer.com

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.