Profesionální fotbalisté si stěžují, že se nacházejí ve FIFA a neví o tom

FIFA, fotbalová série od vydavatelů EA Sports, je známá tím, že vychází každý rok nový díl. Jedná se také o jednu z nejhranějších her oblíbenou tři a půl miliardami fanoušků. Toho se ale asi nebyl vědom Zlatan Ibrahimović a jeho další kolega i přes to, že se ve hře nachází jejich postava.
resize (1)

Zdroj: oficiální – EA Sports

Zlatan si na Twitteru stěžoval, jak někdo mohl bez jeho povolení umístit do titulu jeho obličej a jméno. Vtipné na tom je, že série FIFA už vychází roky a teprve nyní si toho všimnul. K jeho naštvání se připojil i další fotbalový hráč Gareth Bale. Obviňují z toho organizaci FIFPro zastupující profesionální fotbalisty.

FIFPro ale poskytla Fifě možnost legálně použít, jak Ibrahamoviće, tak Garetha v jejich hře. No a u Zlatana jde rovnou o přímou dohodu mezi jeho domovským týmem AC Milán a společností EA. Ta může používat jejich hráče, dres, loga i stadion. Oběma fotbalistům pak zřejmě nevadí jejich popularita, ale rádi by z ní měli také nějakou provizi.

Za problémem tedy nejspíše nestojí FIFPro, ale pravděpodobněji přístup obou fotbalistů, který se ztratili v záplavě marketingu okolo jejich brandu, a že jim to organizace nedostatečně vysvětlila. Mohou se tedy stěžovat, jak chtějí, ale je jim to k ničemu.

Zdroj: Goal.com

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.