První hra pro Unreal Engine 5 je na světě

Jistě většina z vás již slyšela o Unreal Enginu 5. To, o čem jste nejspíš, ale neslyšeli je hra jménem Dreamhouse: The Game od studia DeSand Game Studios. Podle dostupných zpráv by měla hra umožnit vyzkoušet si práci stavebního inženýra.
ss_941d2001dc422e305b88bec2867e497ac84ed908.1920x1080-1260x710

Zdroj: oficiální – Steampowered.com

Tato hra by měla být velmi komplexním simulátorem stavění domů (jsem si jist, že jste to rozhodně dle názvu nečekali). Vývojáři slibují, že hra by měla obsahovat velkou paletu objektů, možnost naskenovat si do hry vlastní objekty, rozsáhlou a realistickou demolici a fotorealistickou grafiku.

Jak by se hra ale měla hrát? Vývojáři tvrdí, že byste měli začínat (stejně jako v reálném životě) od nuly. Tedy začínáte s myšlenkou výdělku, kde se zaměříte na různé rekonstrukce, interiérového designera či údržbáře.

Hratelnost by měla být dokonce tak klíčovým prvkem, že by mělo být možné, aby vás vytopilo nedbale položené potrubí, nebo by vám měl moct spadnout na hlavu celý dům, pokud to opravdu spackáte. Celkově hra vypadá zajímavě a měla by podporovat i VR, takže nezbývá nic víc, než čekat, co se z toho vyvrbí.

Zdroj: Vortex

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.