Valhalla slaví dva pokořené rekordy, jedná se o nejprodávanější titul

Assassin’s Creed je velice známá hra a přesto, že nová verze Valhalla je venku teprve krátkou dobu, hned má na kontě dva rekordy. Stala se oficiálně nejprodávanější hrou ze série Assassin’s Creed.
assassins-creed-odyssey-preorder-blogroll-1588261711264

Zdroj: Ubisoft

Ubisoft může slavit, jelikož jejich nový Assassin’s Creed Valhalla je teprve krátkou dobu venku a už dokázal pokořit 2 rekordy. Za první týden si totiž hru koupilo více lidí, než jakýkoliv jiný díl ze série a také launch Valhally pro PC byl doslova nejúspěšnější z celé historie Ubisoftu.

Jedna z věcí, která také tvůrce těší jsou vysoké známky od recenzentů a také velice kladné přijetí od samotných hráčů. Vydavatel to komentuje slovy, že tým odvedl skvělou práci a fanoušci si tak mohou vychutnat výsledek i přes globální pandemii koronaviru.

Úspěch také dokládá například 55 miliónů budov postavených v herních vesnicích hráči z celého světa, jejich zapojení do bezmála miliónů miniher, obsahující třeba házení kostek a souboj v „pití“, a obrovské množství platforem, na kterých si titul můžete zkusit, a to i nová PS5 a Xbox Series X a S.

Vývojáři dodávají, že vydání je jen začátek, a že se můžeme těšit na další DLC, a to i na diskutovaný season pass, který by mohl být zajímavý. Jedna věc je ale jasná, a to že se jako viking určitě nudit nebudete!

Zdroj: OKJoss.co

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.