CD Projekt Red doufal, že si chyb nikdo nevšimne – první žaloba již přišla

Kolem Cyberpunku se poslední dobou točí vlna nespokojenosti a výhrůžek žalob na jedné straně a uchvácením z dokonalého provedení na straně druhé. Nicméně nyní se jeden z investorů rozhodl žalobu skutečně podat.
samurai-4836642_1920

Zdroj: Pixabay (odkaz)

Již ode dne, kdy byl oficiálně vydán Cyberpunk z dílny CD Projekt Red se objevují po celém světě náznaky a výhrůžky žalob směřující právě k CD Projekt Red. Jde o to, že někteří investoři, kteří investovali své finance na budování hry Cyberpunk 2077, se nechtějí smířit s tak neuspokojivým uvedením na trh.

Hlavním problémem je technický stav na jednotlivých konzolích starších generací. První potencionální žalobou měla být ta od investora Mikołaje Orzechowského, který si myslí, že došlo ke spáchání trestného činu zkreslování údajů za účelem získání finančních výhod.

„Jsme si pochopitelně vědomí všech bugů. Tak velká hra prostě nemůže být zcela bezchybná. Jde o zřejmou věc, ale věříme, že množství [chyb] bude tak nízké, že si jich hráči ani nevšimnou.“

Adam Kiciński, CEO CD Projekt Red

Tato žaloba se s největší pravděpodobností stejně uskuteční, ale předběhl ji americký investor Andrew Trampe, který podal žalobu ze spáchání podvodu. Ten do své osmnáct stránek dlouhé žaloby zahrnul veškeré zápisy ze schůzek a veškerý materiál, který měl k dispozici.

Z něj je dobře patrné, že již 19. listopadu tvrdil CD Projekt Red, že hra je hratelná a připravena k vydání s tím, že zbývající tři týdny budou věnovat opravě drobných bugů. Bohužel z vyjádření CEO CD Projektu Red jasně plyne, že vedení zkrátka doufalo, že si hráči těchto chyb nevšimnou.

Zdroj: gadgets.ndtv.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.