Cyberpunk 2077 je zdraví škodlivý – způsobuje epileptické záchvaty

Právě včera vyšel dlouho očekávaný Cyberpunk 2077 z dílny CD Project Red. Mimo to, že během prvního dne strhal snad všechny rekordy ještě zcela prokazatelně způsobuje epileptické záchvaty. Proto se doporučuje epileptikům se raději této hře vyhnout.
fire-563313_1920

Zdroj: Pixabay (odkaz)

Všichni to známe, zapneme hru od nějaké společnosti a většinou první, co vidíme, je varování, že daný obsah může způsobit u některých jedinců záškuby, nebo dokonce epileptický záchvat. Toto varování měl samozřejmě i Cyberpunk 2077, ale jak tomu tak bývá, co je všude, tak už je jen otravné varování, které povětšinou ani neplatí. Tady ovšem ano, a to velmi účinně. (Není to myšleno jako urážka nebo něco podobného.)

BBC napsalo nedávno článek, kde zmiňuje, že u jednoho recenzenta hra vyvolává epileptický záchvat, který i po skončení nechal dotyčného „vypnutého“ na nějakou dobu. Tohoto tématu se velmi brzy chytila britská organizace Epilepsy Action, která požádala CD Project Red, aby tento problém opravili a udělali hru tak více přístupnou. 

Game Informer varuje, že k těmto nepříjemným situacím předchází většinou Braindance sekvence. Od CD Projectu se dostalo zpětné vazby od PR manažera Fabiana Maria Döhla, který potvrdil, že na opravě již pracují a že by se tento problém neměl již vyskytovat po Day One patchy. 

Dále také zmínil z jeho strany nejspíše trošku přestřelenou reakci, že po Day One patchy bude Cyberpunk 2077 úplně jinou hrou. Samozřejmě tím bylo s největší pravděpodobností myšleno, že velký počet bugů, jenž se ve hře nacházel, bude odstraněn, což z této hry udělá ještě větší pecku, než byla před vydáním. 

Zdroj: BBC (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.