Dan Vávra si myslí, že Cyberpunk je největší pecka poslední doby

Daniel Vávra, který je hlavní hnací silou her Mafie a Kingdome Come, si zahrál nový Cyberpunk 2077 a i když byl zpočátku skeptický, nakonec uznal, že Cyberpunk je nejlepší hra za poslední dva roky. Navíc má prý bezvadnou dějovou linku.
tianjin-g5a510e353_1920

Zdroj: Pixabay


ově vydaná hra Cyberpunk je docela rozporuplná. Nejdříve vzbuzovala velká očekávání a následně přinesla velká zklamání. Na zoubek této hře se podíval Daniel Vávra, který stojí za Mafií nebo za Kingdome Come. Daniel spolupracuje s vývojářským studiem Warhorse a jako takový není u nás ve vývojářském průmyslu většího odborníka.

Právě Daniel Vávra na svůj Twitter umístil pár tweetů týkající se jeho osobního názoru na Cyberpunk 2077. Dan je dosti sebekritický, proto by se mohlo zdát, že i na Cyberpunku najde mnoho nedostatků a chyb, jak tomu je v případě hráčů. Jeho názor však překvapil všechny.

Finished @CyberpunkGame and apart from the slow start its a masterpiece. Story by Adam Blacha and Tomasz Marchewka is fucking awesome and visuals are unbelievable. Congrats to @adambadowski Mateuzs Kanik and the whole @CDPROJEKTRED team. Best game of last two years foe me. ??? pic.twitter.com/GGOOn7l34n

— Daniel Vávra ⚔ (@DanielVavra) December 16, 2020

Apart from many other things @CyberpunkGame had the best written love/sex scenes and relationships in a game (except Theresa in KCD of course :)) Texting with Panam was like real life. I almost really fell in love with her and the tank scene… 🙂

— Daniel Vávra ⚔ (@DanielVavra) December 16, 2020

Poté, co dohrál tuto novinku oznámil totiž, že jde o naprosté mistrovské dílo, kde nejvíce vyzdvihuje dějovou linku od Adama Blacha a Tomasze Marchewka. Zároveň prohlásil, že jde o bezkonkurenčně nejlepší hru za uplynulé dva roky. Jedinou výtku měl možná k začátku, který měl pomalejší rozjezd.

Ve svých komentářích vyzdvihl i milostné scény a vztahové záležitosti, které jsou podle Daniela propracované natolik, že těžko najdete někde lepší provedení. Sám však prý přistupoval zpočátku k této hře s jistou mírou skepse, protože nevěřil v překonání úspěchu třetího Zaklínače.

Regarding all the hate against @CyberpunkGame. I was very sceptical about the game when it was announced and I didnt expect that they will repeat the success of W3. So I was totally blown by the game and its narrative. Its alsp technical and artistic marvel. Period.

— Daniel Vávra ⚔ (@DanielVavra) December 16, 2020

Every big openworld RPG is buggy. Its because they are so complex, thats its impossible to test them without millions of people trying all the crazy combinations that are possible in the game. @CyberpunkGame was released on 9 (!!!) platforms at launch, which makes it even harder.

— Daniel Vávra ⚔ (@DanielVavra) December 16, 2020

Bugy jsou prý v open-world RPG hrách naprosto normální a očekávávané. Vzhledem ke komplexnosti není prý možné, aby vývojáři vychytali nekonečné množství bugů. Miliony hráčů však dokáží vytvořit stejné množství kombinací, takže se objeví i ty bugy, které vývojářům unikly. Skutečnost, která vše ještě vývojářům ztěžuje je fakt, že hned první den vyšla hra na 9 platformách, což celou záležitost ještě ztěžuje.

Zdroj: Zing.cz (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV
Follow Me