Dan Vávra si myslí, že Cyberpunk je největší pecka poslední doby

Daniel Vávra, který je hlavní hnací silou her Mafie a Kingdome Come, si zahrál nový Cyberpunk 2077 a i když byl zpočátku skeptický, nakonec uznal, že Cyberpunk je nejlepší hra za poslední dva roky. Navíc má prý bezvadnou dějovou linku.
hxEwUPaa_400x400

Zdroj: twitter.com/danielvavra (odkaz)

ově vydaná hra Cyberpunk je docela rozporuplná. Nejdříve vzbuzovala velká očekávání a následně přinesla velká zklamání. Na zoubek této hře se podíval Daniel Vávra, který stojí za Mafií nebo za Kingdome Come. Daniel spolupracuje s vývojářským studiem Warhorse a jako takový není u nás ve vývojářském průmyslu většího odborníka.

Právě Daniel Vávra na svůj Twitter umístil pár tweetů týkající se jeho osobního názoru na Cyberpunk 2077. Dan je dosti sebekritický, proto by se mohlo zdát, že i na Cyberpunku najde mnoho nedostatků a chyb, jak tomu je v případě hráčů. Jeho názor však překvapil všechny.

Poté, co dohrál tuto novinku oznámil totiž, že jde o naprosté mistrovské dílo, kde nejvíce vyzdvihuje dějovou linku od Adama Blacha a Tomasze Marchewka. Zároveň prohlásil, že jde o bezkonkurenčně nejlepší hru za uplynulé dva roky. Jedinou výtku měl možná k začátku, který měl pomalejší rozjezd.

Ve svých komentářích vyzdvihl i milostné scény a vztahové záležitosti, které jsou podle Daniela propracované natolik, že těžko najdete někde lepší provedení. Sám však prý přistupoval zpočátku k této hře s jistou mírou skepse, protože nevěřil v překonání úspěchu třetího Zaklínače.

Bugy jsou prý v open-world RPG hrách naprosto normální a očekávávané. Vzhledem ke komplexnosti není prý možné, aby vývojáři vychytali nekonečné množství bugů. Miliony hráčů však dokáží vytvořit stejné množství kombinací, takže se objeví i ty bugy, které vývojářům unikly. Skutečnost, která vše ještě vývojářům ztěžuje je fakt, že hned první den vyšla hra na 9 platformách, což celou záležitost ještě ztěžuje.

Zdroj: Zing.cz (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.