Epic Store free2play hry a naše recenze na ně

Většina z vás si nejspíš již všimla štědrosti Epic Storu, jenž každý týden vydává hry, ať už indie hry (hry od nezávislých tvůrců, většinou bez vydavatele) nebo plnohodnotné AAA tituly (velké hry produkované velkými studii jako třeba Watch Dogs od Ubisoftu). Tento týden se objevili dva RPG tituly od společnosti Obsidian. Obsidian můžete znát například od hry Fallout: New Vegas, kde se postarali o naprosto skvělý příběh. Zde se nejspíše většina lidí dozvěděla o existenci studia, a o tom, jak dobře umí tvořit atmosféru a postavy v ději.
epic-gamer-5390935_1920 (1)

Zdroj: Pixabay (odkaz)

Asi tedy nikoho z vás nepřekvapí, že dvě hry, které Epic rozdává zdarma od studia Obsidian, budou tak příběhové, jak to je snad jen možné a nabídnou vám postavy, na které nezapomenete během pár dnů. Jedná se o RPG s top-down pohledem, který jsme mohli vidět například u Baldurs Gate nebo Divinity Original Sin.

Co se týče následující novinky od Epicu, jedná se o 15 her, které budou rozdávat po dobu 15 dní s tím, že na každou hru budete mít možnost vyzvednutí v ten daný den. Ovšem bylo by dobré zmínit možnost, že bude probíhat recyklace již dříve rozdaných her.

Zdroj: Pixabay (odkaz

Poslední věc, o které se dnes pobavíme jsou naše recenze na Epic Free hry. Jelikož se nebude stíhat vydávat každý den recenze na danou hru, rozhodl jsem se, že začnou takzvané Epic Rychlovky, ke kterým se přidají i Tyranny a Pillars of Ethernity. Epic Rychlovky budou probíhat tím způsobem, že pokud se stane podobná akce jako se bude dít právě 17. prosince, vyjde recenze na všechny hry určitého žánru z titulů, které se rozdaly (tzn. Pokud vyjde 5 akčních her, 5 RPG a 5 strategií, tak vyjdou 3 videa kde rychle zhodnotíme dané tituly podle žánrů daných her).

Zdroj: Epicgames.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.