Jaká je nejlepší hra – víme, kdo vyhrál The Games Awards a jak dopadl Cyberpunk

Jako každý rok se tradičně uskutečnila akce The Game Awards, vyhlašující mimo jiné nejlepší hru roku. Tentokrát bohužel moderátor Geoff Keighley nevystupoval před žádným publikem, ale i přes to nic nebránilo vypuknutí akce. Už zmiňovaný nejlepší titul vyhrála survival PS4 exkluzivita The Last of Us II.
trophy-1674911_1280

Zdroj: Pixabay (odkaz)

Studio Naughty Dog stojící právě za vývojem hry roku oceňuje tato anketa také za nejlepší akční dobrodružství, příběh, nejlepší herecký výkon Laury Bailer v roli hlavní postavy The Last of Us II a další. RPG roku získává Final Fantasy VII Remake od Squere Enix. Populární Among US se samozřejmě také dočkalo ocenění, a to za nejlepší mobilní a multiplayerovou hru.

Ceny The Game Award ale nebyly jenom o vyhlašování, nabídli nám také zajímavé novinky, jako je oznámení nového Mass Effectu od BioWare, či pokračování RPG série Dragon Age a ukázka traileru k Ark 2. Ve všude zmiňovaném Among Us byla potvrzená nová mapa s názvem The Air Ship a zajímavá také byla pre-show ke hře Loop Hero, retro pixelart RPG.

Nedávno vydaný Cyberpunk 2077 se ani na nominace nedostal, protože vyšel příliš pozdě. Jak jste spokojený s výsledky vy, změnili byste něco a těšíte se na příští The Game Awards? Celý seznam vítězů ve všech kategoriích naleznete na tomto linku.

Zdroje: The Game Awards, Vortex

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.