Je Cyberpunk propadák nebo trhák – Sony už začalo vracet peníze

Spokojenost hráčů Cyberpunku, kteří ho hrají na starších konzolích, je téměř nulová, protože během hraní na PS4 padá kvalita rozlišení na 720p a 15fps. Navíc má CD projekt Red ambice prodat 30 milionů kopií a chce překonat i Zaklínače. O tom se však v tuto chvíli dá pochybovat, vzhledem k dané situaci.
stažený soubor (5)

Zdroj: oficiální – Cyberpunk.net(odkaz)

O tom, že Cyberpunk 2077 není úplně dle představ hráčů jsme již psali. Nově však uživatelé PlayStation zjistili, že místo slibovaných 4K má Cyberpunk pouze 720p a fps padá až na 15 snímků za sekundu. Vývojářské studio CD Projekt Red sice vydává patche, ale již nyní je ve vzduchu otázka, které nedostatky půjdou odstranit a které nikoliv třeba z důvodu zastaralého hardware.

V tuto chvíli je zřejmé, že i výrobce Playstationů Sony oficiálně uznal, že hra Cyberpunk má více nedostatků, než bylo přípustné. V souvislosti s tím se rozhodlo umožnit všem uživatelům, kteří si Cyberpunk zakoupili v obchodě PS Store a kteří nejsou spokojeni, zažádat o vrácení peněz.

I na serveru Reddit se hromadí různé diskuze a zkušenosti hráčů, kteří zakoupili Cyberpunk na jiných obchodech a chtějí vrátit peníze. Podle nich je jediným problémem v průměru hodinová čekací doba na chatu nebo na telefonní lince.

Společnost Sony naštěstí pro tyto případy zavedla v loňském roce novou politiku pro reklamaci v obchodě PlayStation Store (odkaz). Podle této politiky má každý uživatel plných 14 dní na zrušení digitálních nákupů. Na refundaci má nárok v případě, že digitální produkt nestáhl, nezačal streamovat nebo pokud je produkt vadný, což je případ Cyberpunku. Cyberpunk je sice nadějnou a očekávanou hrou, která již vydělala více než miliardu, ale je zde také otázka, kolik z těchto peněz se bude muset vracet.

Zdroj: PushSquare.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.