Podpora pro PS4 potrvá do 2022, podle Sony ještě nepatří do křemíkového nebe

Společnost Sony, která je majitelem konzolí PlayStation uvedla, že i když celý svět dychtí po PlayStationu 5, není rozhodně PS4 zralí na důchod. Podle šéfa zábavní divize má jistou podporu minimálně do roku 2022.
playstation-5046923_1920

Zdroj: Pixabay

V poslední době se ve světě konzolí nemluví o ničem jiném než o novém počinu PlayStation 5, který je v současné době naprosto vyprodaný. Za úvahu stojí i starší verze, a to PlayStation 4. Sám vedoucí zábavní divize Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan, potvrdil, že podpoře se může PS4 těšit minimálně do roku 2022.

Je logické, že u uživatelů PS4 vznikaly obavy, zda ještě někdo bude někdy vyvíjet hry pro jejich starší model, PS4, v době, kdy všichni nemluví o ničem jiném než o nejnovější PS5. Ryan však uklidnil všechny uživatele tím, že PS4 rozhodně nepatří do starého železa. Očekává se, že i nadále bude pro mnoho vývojářů klíčovou konzolí právě PS4.

Zdroj: Pixy.org

Vyšší poptávka po PS5 je zejména způsobena masivní marketingovou kampaní, která zlákala i hráče z jiných platforem a konzolí. I přes zájem o PS5 stoupaly během letošního roku prodeje PS4 a díky tomu se prodalo za 12 měsíců rekordních 14 milionů kusů s tím, že celkově se prodalo 114 milionů kusů PS4. Starší verze konzole tak může být příjemnou a cenově dostupnější alternativou pro PS5.

Zdroj: Novinky.cz

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.