Realita a Microsoft Flight Simulator se shoduje na 100%

Mnoho hráčů možná spekulovalo, zda oblíbený letecký simulátor od Microsoftu skutečně zobrazuje reálné prostředí. Jeden vývojář se rozhodl si v letadle zapnout let, ve kterém se právě nacházel. Zjistil, že sedí vše, včetně teploty, mraků i počasí.
airbus-4454338_1920

Zdroj: Pixabay (odkaz)

Společnost Microsoft vydala svůj Flight Simulator 2020, který se může pochlubit výjimečnými detaily i perfektními vlastnostmi. To podnítilo jednoho vývojáře, Ramiho Ismaila, který se rozhodl podniknout skutečně unikátní experiment. V rámci svého experimentu spojil své dvě vášně, a to cestování a hraní her.

Chtěl totiž zjistit, jak moc odpovídá skutečnosti Microsoft Flight Simulator 2020, a proto si v něm zapnul stejný let, ve kterém se fyzicky nacházel. Konkrétně se rozhodl letět z Amsterdamu přes Atlantik a po celou dobu porovnával vše díky internetovému připojení na palubě.

V tomto simulátoru si totiž můžete zapnout režim, který nastaví shodné podmínky pro let, jako mají opravdoví piloti v reálném světě. Při hře Rami zjistil, že nejenom že odpovídají veškeré detaily, denní doba, východ slunce, počasí, ale i hvězdy a typ mraků. Zkrátka pohled z okénka nebo na monitor byl zcela totožný. Videa, která nasdílel Rami na Twitter jenom dokazují o jak povedené dílo se v případě letošní verze Flight Simulátoru jedná.

Zdroj: GamesRadar (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.