Recenze – Cyberpunku 2077 a jeho vydání na GeForce Now

Jelikož chápu, že recenzemi o Cyberpunku 2077 mohou být někteří z vás již přesyceni, rozhodl jsem se vzít dnes dvě zprávy a shrnout je do jedné, stejně jako včera. Dnes se to bude opět dělit na dvě části. První se bude týkat recenzí ohledně Cyberpunku 2077 a druhá bude hned navazovat na zařízení, na kterých bude hra vydána, a na streamovací platformu. Nuže začněme.
cyberpunk geforce

Zdroj: oficiální – Cyberpunk.net (odkaz)

Včera dne 7.12.2020 skončilo embargo na recenze týkajícího se výše zmíněného Cyberpunku a na Metacritics se mu dostalo celých 91% hodnocení s tím, že se zde rozhodně nešetřilo absolutními známkami. Valná většina recenzentů uvedla, že Night City je snad nejúžasnější město v otevřeném světě, alespoň co se týče herní historie.

Recenzenti si pochvalují vzhled a uvěřitelnost prostředí, zatímco si ovšem stěžují na velký počet bugů. Zde je nutné podotknout, že recenzenti neměli day one patch, který by měl většinu hlavních bugů odstranit. Ohledně uvěřitelnosti se vyjadřoval například IGN Japan, který napsal: „Zatímco boj je mimo hlavní dějovou linku trochu repetitivní, způsob, jakým hra povzbuzuje interakci s každodenním životem obyvatel rušného velkoměsta, přináší role playing v tom pravém slova smyslu.“ Další velké hodnocení dostal taky od serveru God is Geek nebo GamesRadar, který udělil hře skóre 5/5.

Najdou se ovšem i recenze, které jsou vesměs pozitivní, ale stěžují si na bugy nebo korektnost hry samotné. Mezi tyto patří například recenzentka pro GameSpot, která si stěžuje na nepřesné až urážlivé začlenění některých kultur a prostředí. Najdou se i tací, co hru kritizují s humorem (nebo alespoň doufáme), mezi ty se zase zařadila například recenzentka Engadget, která píše: „Je přinejlepším tvrdohlavé představovat si budoucnost s implantáty v hlavě, ale bez komplexnějšího pochopení genderové identity?“ Zmíněné redaktorce vadila nemožnost změny hlasu na jiný než mužský či ženský.

Na konec bych vám chtěl s radostí oznámit, že 10. prosince 2020 již bez odkladů vychází Cyberpunk 2077 na PC, Xbox One a Series X/S, PlayStation 4 a 5 a na Stadii (pro ty, kteří neví je streamovací služba her, kde si můžete zahrát cokoliv, co vám její knihovna nabídne, a to až ve 4K s Ultra detaily). Zde ovšem se streamovacími službami nekončím, jelikož bude hra v datu vydání bude vycházet i na GOG (herní knihovna jako např. Steam), skrz kterou bude hratelná na GeForce Now (V podstatě Google Stadia, kde ovšem hrajete hry přímo z vaší online knihovny, která GeForce Now povoluje), na rozdíl od Steamu. GOG se také vyjádřil, že se můžeme těšit s GeForce Now na víc novinek ohledně jejich nadcházejícího partnerství.

Zdroj: PCgamer.com (odkaz),  iDnes.cz (odkaz

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.