CD Projekt se veřejně omluvil za chyby v Cyberpunku

Cyberpunk 2077, openworld RPG od studia CD Projekt Red, která byla snad nejžádanější hrou 2020 se ihned po vydání začala potýkat s obrovským množstvím bugů a glitchů a na starších konzolích se prakticky nedala hrát. Studio si je těchto nepěkných událostí vědomo a chce se hráčům omluvit prostřednictvím videa, kde se zavazují ke kvalitě.
sign-1719892_1920

Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

V první řadě Marcin Iwiński, co-founder studia, zmiňuje, že bylo jejich snahou udělat tu nejlepší hru a oznamuje, že konzolová verze hry není tak kvalitní, jak si plánovali. Nic takového nechtěli způsobit a nemáme se za to zlobit na tým CD Projektu. Udělají všechno pro to, aby zpátky dostali naši důvěru.

Hra a celý její svět je prostě hodně velký a disky starších verzí konzolí ho neutáhnou. Tým se také snažil, abychom si mohli titul užívat bez zbytečného načítání, což je další důvod. Jelikož se jim stále nedařilo hru dodělat, tak poslali do redakcí předběžnou verzi na konzole až 8.listopadu, což bylo 2 dny před vydáním, a tak nebyl čas na nějaké zpětné vazby.

V následujících dnech nás čekají patche, kdy první vyjde už za 9 dní (21.1.) a až se hra opraví, tak si teprve budeme moci stáhnout DLC přídavky, které CD Projekt přidává zdarma. Nic také nedáte za next-gen update hry. Na všech těchto problémech měl podle Marcina zásluhu COVID-19 a s tím spojený home office. Celé video si můžete pustit ZDE.

Zdroj: Engadget.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.