Hotfix Cyberpunk přináší opravu obří chyby z posledního patche

Cyberpubuk je již kapitolou sama o sobě. Vývojáři z CD Projektu Red přicházejí s opravou velké chyby, která nepocházela od počátku, ale přišla do hry s posledním patchem. Třeba se někdy dočkáme toho, že si zahrajeme Cyberpunk bez bugů.
code-1076536_1920

Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Místo toho aby CD Project Red konečně spravil Cyberpunk 2077, tak do patche, který tak měl učinit, omylem umístil chybu, která některým hráčům zásadně rozbila hru a oni tak nebyli schopni postoupit dále ve hře. Po šesti dnech je tu nový update, který bug odstraňuje.

Problém nastává ve verzi 1.06 při misi „Down on the Street“ ve chvíli, kdy máte za cíl počkat na Takemuru. Když jste načetli uložení z tohoto momentu, tak se vám ve verzi 1.1 mohlo stát, že zmizely všechny dialogové možnosti při tom, když vám někdo zavolal. Dále nefungovala jakákoliv interakce s okolními NPC.

Problém nastává ve verzi 1.06 při misi „Down on the Street“ ve chvíli, kdy máte za cíl počkat na Takemuru. Když jste načetli uložení z tohoto momentu, tak se vám ve verzi 1.1 mohlo stát, že zmizely všechny dialogové možnosti při tom, když vám někdo zavolal. Dále nefungovala jakákoliv interakce s okolními NPC.

Tato chyba nastala jen v pár určitých případech, ale i přes to se jednalo o situaci, která úplně zablokovala průchod hrou. Proto to Projekt RED nemohl jen tak nechat a přeskočit. V hotfixu se také navrací systém randomizace itemů tak, jak byl před patchem 1.1. 

Update přichází na PC, konzole a Google Stadiu. Za zmínění také stojí oficiální příchod módovacích nástrojů, které přinášejí další možnosti zábavy před tím, než přijdou DLC a další velké patche, které už snad hru jen vylepší. Oficiální seznam hotfixu 1.11 naleznete zde

Zdroj: Engadget.com

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.