Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Pokud si pamatujete rok 2017, což je rok, kdy tato hra vyšla, tak si možná pamatujete kontroverzi ohledně grindění (nucenému hraní hry pro lepší vybavení) a loot boxů (truhly, které vám dají náhodné vybavení či vzhled pro určité postavy).

Pokud si na to nevzpomínáte, tak si to v rychlosti shrneme. Ve hře byl problém s nutností hraní jednoho tipu, abyste si odemkli různé kartičky, které vám přidávali životy, poškození, rozsah schopností dané postavy a podobně, ovšem nemuseli jste nic grindit za předpokladu, že jste si koupili herní měnu, za kterou jste si mohli koupit i výše zmíněné loot boxy, z kterých vám to mohlo rovnou padnout.

Necháme ovšem minulost minulostí a koukneme se na to, v jakém stavu je hra nyní. Hra obsahuje jak hru jednoho hráče, tak bitvy pro více hráčů. To zde zmiňuji z toho důvodu, že první díl neměl kampaň, ale pouze hru pro víc hráčů. Začneme kampaní, jelikož musím říct, že je od začátku do konce skvělá.

Během ní se vžijete do imperiální velitelky speciálního komanda jménem Iden Versio. Příběh začíná pár chvil před zničením hvězdy smrti a budete zažívat, jaké to bylo pro imperiály po rozpadu velkolepého prvního galaktického impéria. Kampaň vám rozhodně doporučuji.

Co se týče multiplayeru, tam je to trošku ošemetné, jelikož i přes to, že ve hře již nejsou lootboxy, nebo alespoň ne placené, a veškeré hrdiny máte od začátku odemčené, tak zde stále zůstávají kartičky pro všechny postavy, které přidávají ať už nové vybavení, víc životů atd. Tento problém pocítíte hlavně, když si uvědomíte, jak moc musíte grindit, abyste se dopracovali k tomu, co ostatní hráči většinou již mají.

To z toho důvodu, že hra je z roku 2017 , jak jsem již jednou zmiňoval. Těmito kartičkami vás hra staví do situací, ve kterých jste mohli vyhrát, kdyby nepřítel neměl už fialové kartičky, které mu přidaly 40 % poškození a 80 životů, když vy máte pouze šedé, které vám dali 5 % k poškození a 15 životů. Přesto, že jsou tyto situace nepříjemné, tak je i tak většinou multiplayer zábavný. A poslední věc, kterou bych k tomuto rád dodal, je problém který mám s mněnou ve hře, jelikož ji nemůžete k ničemu využít, ale jsem rád, že nemusím grindit i ji.

Pokud máte rádi hvězdné války mixované s Battlefieldem, mohu vám tuto hru jedině doporučit. Ode mě si odnáší krásných 8/10.

Zdroj: uživatelská recenze, EA.com (odkaz), iDnes.cz (odkaz)