Cheateři zaplavili Call of Duty: Warzone – vývojáři tvrdě zakročili

Cheaty jsou staré, jako hry samotné a v některých případech mohou úplně zkazit celý dojem ze hry. V dnešní době to není jiné a například v multiplayeru Counter Strike nebo Call of Duty: Warzone. Nově se vývojáři rozhodli masivně zakročit proti všem cheaterům.
war-venue-494345_1920

Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Všichni lidé, kteří hrají jakékoli kompetetivně  multiplayerové hry si určitě jsou vědomi problému s cheatery, a to kdekoliv. Jsou problémem ať už v Counter Strike: Global Offensive, Valorantu a samozřejmě i v ostatních hrách, to ovšem nevoní vývojářům hry Call of Duty: Warzone.

Vývojáři Call of Duty: Warzones včera večer potvrdili zabanování přes 60,000 cheaterů v jedné masivní vlně. Přesto zde musím podotknout, že při vydání výše zmíněného titulu zabanovali něco přes 300,000 cheaterů, což je jak povzbudivé z toho důvodu, že se o hru starají, tak zároveň smutné, jelikož cheateři akorát přidávají vývojářům práci.

K poslední takovéto vlně banů došlo v září minulého roku, během kterého jich bylo zabanováno přes 20,000,a to díky anti-cheat programu EngineOwling. Rád bych ještě dodal, že všichni, kteří měli tento program nainstalovaný a aktivní, tak byli z poslední banovací vlny vynecháni úplně.

Zdroje: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.