Totally Accurate Battle Simulator se konečně dočkal vlastního editoru a nové frakce

Dnes se budeme bavit o hře nebo spíš o jejím updatu, díky kterému je hra Totally Accurate Battle Simulator opět konečně blíže plné verzi. Dnes si tedy probereme vše, co tento update přidal, jelikož je to pro ty, kteří mají tuto hru rádi.
ss_e502c3d72a454d8792fced42d241158d964af359.600x338

Zdroj: oficiální – Steampowered.com (odkaz)

Nejdříve začnu novou frakcí, která se jmenuje Legacy. Bohužel přesto, že frakce je nejspíše hotová, tak ve hře je pořád pod zámkem a její kampaň není ani k zobrazení, ale z traileru od vývojářů a z editoru postav, o kterém se zde dnes budeme také bavit, by se mělo jednat o jistý druh fantasy frakce, která bude využívat čáry a kouzla. V traileru byla vidět i jistá možnost vytváření formací jednotek, která ve hře zatím scházela, tuto možnost jsem ovšem přímo ve hře zatím nenašel.

Když už jsem se zmínil o editoru, tak si myslím, že by bylo správné, abych se o něm dost rozpovídal, a to hlavně o editoru postav, jelikož v něm jsem strávil opravdu, ale možná až nepřiměřeně moc času, jelikož to byla jedna z věcí, na kterou jsem (jako někdo, kdo tuto sérii sleduje skoro od začátku) čekal celou dobu. V editoru postav si můžete vytvořit téměř libovolnou postavu z téměř jakékoliv hry, filmu, knížky nebo seriálu. Nebál bych se říct, že co se týče vytváření jednotek je tento editor zatím asi nejvolnější, jaký jsem kdy kde viděl.

Také by bylo dobré říct, že editor neumožňuje přidávat jen životy, sílu, rychlost nebo schopnosti postav, ale také umožňuje dávat vašim postavám oblečky a měnit jejich barvu dle libosti. Na druhou stranu je důležité zmínit že se je třeba brát ohled na to že postavičky stále vypadají jako žížaly, kterým se vyvinuly ruce a nohy.

Na konec shrnu zbytek, čímž je editor frakcí, map a kampaní. Editor frakcí je prakticky jen k tomu, abyste si měli kam dát své vytvořené, případně stažené postavy k vašemu roztřídění. Díky tomu vám zůstane například Gandalf ve frakci Pán prstenů a Arthas ve frakci Warcraft. Co se týče editoru map, tak zde vám dlužím omluvu, jelikož ten zůstal mnou nedotčen, takže nevím, jak moc dobře (případně špatně) na tom je, ale co se týče komunity, tak ta už v něm začala, takže pokud byste chtěli něco určitého z nějakého známého díla, jsem si jistý, že najdete, co hledáte.

Zdroj: charlestonmysteries.com (odkaz),

totally-accurate-battle-simulator.fandom.com (odkaz)

https://landfall.se/earlyaccess (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.