Bez čeho nemůže remaster Diabla II vyjít – máme tři nezbytné body

Původní verze hry Diablo II se potýkala s řadou problémů, se kterými by se měli vývojáři vypořádat v nové remasterované verzi, která se připravuje. Jinými slovy tyto body rozhodnou, zda se bude jednat o senzaci nebo propadák.
controller-5694790_1920

Foto: Pixabay

Hra Diablo I zaznamenala u hráčů velký úspěch, a proto se není čemu divit, že přišly i Diablo II a Diablo III, které již tak dobré nebyly. Remaster Diabla II: Resurrected byl pro mnohé překvapením a zároveň i nadějí, že vývojové studio se poučí ze svých chyb a některé věci opraví či doplní.

Dali jsme dohromady tři věci, na které si hráči nejvíce stěžovali a bez kterých by nový remaster ani neměl vyjít:

Větší skladový prostor

Každý, kdo někdy hrál Diablo II musí dát zapravdu, že nejvíce palčivý byl problém s malým skladovým prostorem pro váš inventář. V některých případech dokonce malý skladovací prostor omezoval natolik, že to kazilo i dojem z celé hry. V konečném důsledku by to šlo pojmout jako v případě KingdomeCome, kde můžete kradené a získané předměty dál přeprodávat.

Lepší kořist

Kořisti jsou v této hře až ubohé a i při desítkách odehraných hodin se vám nikdy nepovede některé runy získat. Bylo by daleko větším lákadlem, kdyby hráči věděli, že mají možnost získat silnou runu a tu pak následně použít.

Vylepšené seznamy přátel

V původní verzi Diablo II ještě nebyl vychytaný režim pro multiplayer, takže jste třeba nevěděli, zda je některý hráč on-line či nikoliv. Jedinou možností bylo vyvolat to v textovém menu poměrně obšírným způsobem. Nové technologie by však multiplayer mohly výrazně zefektivnit.

Zdroj: Pastemagazin.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.