GTA online bude o 70% rychlejší – vývojáři použili update od hackera

Kdo někdy hrál GTA V, zná to příšerně dlouhé načítání (někdy až 10 minut). Tomu ale může být s novým updatem konec. Hráč se jménem t0st dokázal najít chybu v souborech, která právě loading GTA Online zdelšuje. Několik dní jsme čekali, ale Rockstar nakonec oznámil oficiální update.
application-3314290_1280

Foto: Pixabay

Na začátku března uživatel Githubu tostercx, také nazývaný t0st, tvrdí, že objevil způsob, jak zkrátit dobu načítání GTA Online až o 70 %, o čemž jsme vás již informovali v tomto článku. Dokonce si zdrojový kód můžete i stáhnout. Varujeme ale, že se nejedná zatím o oficiální přídavek od vývojářů a může tak i hrozit ban. Dále také přikládá detailní analýzu jeho objevu.

Krátce jde o to, že zpomalení způsobuje neustálé načítání 10 MB velkého JSON souboru se 68 000 položkami věcí, které si můžete ve hře zakoupit. Podle t0sta by oprava neměla pro zkušeného developera trvat déle než den, Rockstaru to sice trvalo dále, ale přesto nyní potvrzuje, že má t0st pravdu a fix by měl v následujících dnech přijít.

Našemu nálezci vývojářské studio děkuje a slibuje, že by neměl odejít s prázdnou, a že dostane 10,000 $ z programu odměňující objevení bugů. Podle nás a všech ostatních hráčů si to určitě zaslouží. Doufejme, že se aktualizace dočkáme co nejdříve, a i Rockstaru by to mohlo pomoci, protože mnoho lidí hru nehraje právě kvůli dlouhému načítání.

Zdroj: PcGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.