Remaster Diabla II nejspíše nebude podporovat všechny módy

Módy jsou něco, co dokáže ze hry udělat něco úplně jiného, případně dotáhne některé mechaniky hry do lepšího bodu než samotní vývojáři. Ovšem přesto, že do Diabla II: Resurrected je slíbená podpora módů a starých uložených pozic, se zde vyskytuje problém, a tím je zcela nový engine, kvůli kterému nebude možné mít podporu u všech těchto modifikací.
woman-3944539_1920

Foto: Pixabay

Producent Chris Lena se podělil s informacemi o módech pro Diablo II: Resurrected (uvadí PCGamesN). Lena se vyjádřila takto: „Diablo II: Resurrected bude určitě fungovat těm, kteří budou využívat data původní hry. “ Z tohoto ovšem vyplývá, že ty módy, jež vkládaly vlastní kódy do hry, nový remaster nebude podporovat.

Nenechte se ale zmýlit myšlenkou nepodporování módů. Přesto, že ikonické módy jako Hell Unleashed a Eastern Sun, jež přidávali spoustu vlastního obsahu, nebudou ihned dostupné, tak by se měla data dát jednoduše měnit. Dokonce by měly být i dříve zakódované věci převedeny na data, díky čemuž se budeme moct těšit novému obsahu módů. Sama Chris Lena poznamenala, že: „Úpravy dat budou mnohem jednodušší na provedení a implementaci.“

Nakonec stačí pouze doufat, že módy nebudou mít stejné smluvní podmínky jako Warcraft III: Refoge. Nikdo přece nechce dělat své módy jen pro to, aby si je pak přivlastnil někdo jiný, a ještě k tomu bez jakékoli úhony. Diablo II: Resurrected by měl vyjít během tohoto roku v zatím blíže nespecifikovaném datu a neměl by nahrazovat položku Diabla II, jako tomu bylo u Warcraftu III: Reforge.

Zdroj: The Gamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV