Vývojáři vydali patch proti epileptickým záchvatům, funguje to?

Když vyšel Cyberpunk 2077 byl zde problém s mnohým, ať už šlo o textury či glithce, jedním z problémů byla také vysoká rizikovost hraní pro fotocitlivé epileptiky. S tímto problémem se setkala i hra Balan Wonderworld, která již vydala patch, který by měl tuto rizikovost zlepšit.
fire-563315_1920

Foto: Pixabay

Podle Polygonu by měla být oprava nainstalována jako součást Day one patch-e. Oficiální twitterový účet Balan Wonderworld zveřejnil hráčům varování a vyzval je, aby se před spuštěním ujistili, že si hru patch-nuli. Zmiňují také, že se to týká především lidí, kteří trpí fotosensitivní epilepsií.

Zde by nejspíše bylo dobré zmínit že epilepsie není pouze fotosensitivní, což znamená, že ne každý epileptik musí být náchylný na blikající světla. Mohou být různé „spouštěče“ záchvatů, ale samozřejmě špatně blikající světlo (myšleno jako blikající ve špatné frekvenci) je jedním z nich.

Foto: Pixabay

Ve čtvrtek večer se na internetu objevily záběry představující poslední setkání šéfa Balan Wonderworld. Přesto, že je to označováno jako závada, existuje segment boje, během kterého je na obrazovce několik černobílých záblesků. Tato scéna byla odstraněna poté, co se na sociálních médiích objevilo několik zpráv od jednotlivců hrajících hru. 

Zdroj: Pcmag.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.