Diablo 2: Resurrected – hráči používají staré módy k zpřístupnění skrytých povolání

Ti z vás, jenž napjatě sledují Diablo 2: Resurrected jistě ví o test alfě, která byla minulý víkend. Mohli jste si zde vyzkoušet tři třídy. Až na to, že tomu tak vlastně úplně nebylo…
krampus-3859462_1920

Foto: Pixabay

 Ve hře sice bylo omezení na tyto třídy, ale hráči jsou něco jako komáři, aneb když vidí možnost, vysají z ní maximum. Díky tomu si pomocí lstivých a starých triků dokázali odemknout přístup k dalším třídám v dungeon-crawler

Jak zjistil PCGamesN, hráči rychle zjistili, že většina základního kódu samotné hry Diablo 2: Resurrected je sdílena s originálem z roku 2000. To znamená, že nebylo příliš obtížné chytit staré mody Hero Editor a začít si měnit třídy, které Blizzard nechtěl takto předčasně zveřejnit.

Subreddit Diablo 2 byl docela rychle naplněn videy, která předváděla některé z tříd, a to včetně Paladina (podporujícího hrdiny, který rozdává bonusy pro celý tým), Druida (na vlkodlaka se měnícího a havrany vyvolávajícího „mága“) a Necromancera (temného „mága“, který dokáže vyvolat kostlivce, případně používat kosti a jed jako zbraně).

Mějte na paměti, že jelikož nebyly zahrnuty do veřejné verze alfa, považujte tyto třídy za ještě „rozpracovanější“ než ty, jež jsme si mohli vyzkoušet při běžném přístupu bez módů.

Resurrected se záměrně drží blízko kódu původní hry, a to do té míry, že vaše 20 let staré ukládací soubory budou s remasterem stále kompatibilní. Vzhledem k omezené povaze alfa a tomu, jak se Blizzard choval při Warcraft III: Reforge, by mě nepřekvapilo, kdybych viděl, že se později pokusí věci trochu víc uzamknout.

Zdroj: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.