RECENZE: Fallout shelter, RAID a Lophis roguelike

Zdravíme, dnes vám představíme novou sérii recenzí na mobilní hry. Tento formát článků bude vycházet každý týden v úterý. Během každého článku se zaměříme na tři hry, každou hru představíme v jednom až dvou odstavcích a sdělíme vám, jak na nás hra působila.
apps.977.13510798887869659.c4c8d7a6-5d05-4951-9281-027c6d1f90c3

Foto: Bethesda

FALLOUT SHELTER

První hra, kterou si dnes vezmeme na paškál bude Fallout Shelter. Je to jednoduchá, nikterak složitá hra, kde si budujete svůj vlastní protiatomový úkryt z her Fallout (takzvané Vaulty). Staráte se o to, aby vaši obyvatelé měli co jíst, pít, kde spát a aby měli přísun energie. Později můžete vysílat své obyvatele na výpravy do pustiny, ve které můžou narazit na různé předměty, nepřátele nebo budovy, ve kterých se ukrývá nějaká ta kořist navíc.  Každý z obyvatel vašeho Vaultu je „jedinečný“, jelikož má jiné statistky S.P.E.C.I.A.L., jenž určují například sílu, hbitost nebo inteligenci. Na každou práci, kterou obyvatelé vykonávají, se hodí jiné statistiky, navíc každé oblečení (kromě základního) přidává různé statistky.

Celkově hodnotíme hru 8/10 (počítejte s tím, že je to spíš odreagovaní na delší dobu)

RAID

Co by to bylo za mobilní recenze, kdyby se zde neukázal všemi ukazovaný RAID: Shadow Legends. (Nyní bych chtěl jen podotknout, že nejsme sponzorovaní RAIDem.) V této hře si budete moci zahrát za více jak 300 šampionů spadajících pod různé rasy a povolání. Vydáte se na dlouhou cestu za dobrodružstvím, a tím myslím vážně dlouhou. Hra je sice nádherná jak po grafické tak gameplayové stránce, ale je to běh na dlouhou trať, tedy alespoň za předpokladu, že do toho nechcete dávat žádné peníze. Na druhou stranu je pravda, že hra je free to play a to, že si do ní můžete něco koupit neznamená, že je pay to win, jelikož veškeré věci jdou získat jak koupí, tak hraním.

Celkově hru hodnotíme 9/10

LOPHIS ROGUELIKE

Poslední hrou na dnešním seznamu je Lophis roguelike. Tato hra je RPG titul, ve kterém procházíte mapu, na které jsou různé jeskyně, města nebo třeba i arény a strašidelné hrady. Na začátku si zvolíte jednu ze sedmi hratelných postav, z nichž má každá svůj příběh a pasivní schopnost, která z velké části ovlivňuje celou hru. Zatím jsem vám ale neřekl zásadní informaci, jelikož nechci aby vás odradila – tato hra je totiž karetní hra na tahy. Vaše postava má určitý počet karet, které si za jedno kolo lízne, a má určitý maximální počet karet v ruce. Následně má vaše postava možnost zahrát jen tolik karet, kolik má energie (je nutné podotknout, že jsou karty, které neberou energii žádnou, a naopak jsou karty, které vám seberou třeba i polovinu vaší energie). Veškeré karty získáváte z výše zmíněných hradů, jeskyň nebo od překupníků ve vesnicích. Také můžete nalézt oltáře, které vám trvale zvýší počet karet, které můžete lízat nebo držet v ruce, to se ale zvyšuje i společně s levelem vaší postavy.

Celkově hru hodnotíme 9/10 (tahle hra není na dlouhou trať, spíše jen na zkrácení čekání například ve frontě)

Zdroj:  uživatelské hodnocení IT Pro Tebe /Miroslav Zlesák, Play.Google

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.