Sony plánuje přidat některé PlayStation hry na mobilní zařízení

Sony nedávno vydalo nabídku na pozici Head of Mobile, ve které by měl dotyčný za úkol, co nejlépe implementovat hry z populárních Playstation franšíz na kapesní zařízení. Očekávat můžeme adaptace známých titulů, jakožto Uncharted, The Last of Us, Gran Turismo či Ratchet and Clank.
bench-576129_1280

Foto: Pixabay

Háček je ale v tom, že na mobilní zpracování si budeme muset ještě pár let počkat. Není ale tajemstvím, že Sony má už založenou vlastní odnož PlayStation Mobil, inc, která už vydala tituly jako logickou hru Uncharted: Fortune Hunter či překážkovou běhačku Run Sackboy! Run!. Hlavní je, jestli se u dalších her také povede hladký přechod na kapesní vezi.

Mezi mobilní hráče se také Sony už v minulosti dostalo svojí hybridní konzolí / mobilem Xperia Play s přezdívkou „Playstation Phone“. Zařízení vyšlo v roce 2011 a obsahovalo bezmála 60 her, včetně klasik jako MediEvil nebo Cool Boarders. Bohužel v dnešní době už by se takový produkt nejspíše neuchytil, a tak společnost hledá jiné možnosti.

Foto: Pixabay

V poslední době byznys s mobilními hrami nabírá na obrátkách a příkladem jsou toho PUBG, Genshin Impact, Roblox či další podobné mobilní hry, které vydělávají milióny na mikrotransakcích, takže je tento krok od Sony poměrně očekávatelný. Navíc si tím také může poměrně dobře zvýšit svůj dosah a základnu fanoušků.

Zdroj: Eurogamer.net (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.