Znalost Minecraftu je při žádosti o práci víc než vysoká škola

Při procházení nabídek práce se obvykle setkáváme s požadavky na vysokoškolské vzdělání, znalost angličtiny, apod. Jedna britská společnost specializující se na projektování zahradních staveb však uvádí praktickou znalost programování v Minecraftu.
minecraft-1618089_1280 (1)

Foto: Pixabay (odkaz)

Minecraft je klasická hra, která přišla na světlo světa již v roce 2009 a okamžitě si získala srdce hráčské veřejnosti. Nyní se však objevilo jedno kuriózní oznámí o další možnosti uplatnění hráčů Minecraft. Jedná se o nabídku práce britské společnosti Whatshed, která se zabývá poradenstvím v oblasti zahradních staveb.

Právě Whatshed požaduje, aby dotyčný uchazeč měl dobré znalosti hry Minecraft, protože právě prostředí Minecraft poslouží jako platforma pro navrhování a design zahrad. Svět v Minecraftu sice vypadá, jako by se zastavil v 90. letech, protože se celý skládá pouze z kostek, nicméně programování v Minecraftu je poměrně jednoduché a intuitivní.

Foto: Pixabay (odkaz)

Rozhodně zabere méně času naprogramovat návrh zahrady v Minecraftu než v 3D modelovacím programu. Navíc díky menší náročnosti na vzdělání uchazeče bude toto plánování v nákladech levnější a pro hrubou představu bude naprosto dostačující.

I přes ne úplně dokonale vypadající design dokážou někteří hráči naprogramovat opravdu neuvěřitelné věci, jako je Středozem z Pána prstenů. Nový virtuální zahradník by měl mít plat zhruba 1 500 Kč na hodinu a navíc je to práce z domova. Jedinou nevýhodou je, že inzerát oslovil spíše dětskou část obyvatel, i když práce dětí je ve Velké Británii zakázána.

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.