Příští Gears of War poběží na Unreal Engine 5! Nečekejte ale, že tu budou brzy

Příští hra Gears of War bude používat Unreal Engine 5 a výsledkem bude, že studio Gears The Coalition „už nějakou dobu nebude oznamovat žádné nové projekty nebo tituly.“ Je to proto, že přechod na nový motor je podle slov studia velkým počinem, což dává dokonalý smysl.
apps.6102.13510798887356280.9398b0dd-2ecf-4973-9380-576d1d374a25

Foto: Microsoft

Společnost Epic Games vyvinula první čtyři hry Gears, a má tedy neodmyslitelné kořeny této série v tomto enginu. Koalice vstoupila do boje s Gears of War 4, který jako první použil Unreal Engine 4; Gears of War 1-3 používá Unreal Engine 3. Gears 5 i Gears Tactics také používají UE4.

,,Když se díváme na budoucí hry, jsme nadšení, že můžeme začít přesouvat naše zdroje na vývoj nové generace pomocí Unreal Engine 5,“ uvádí se v oznámení The Coalition. „Gears of War byl vždy v čele vývoje Unreal Engine, jako průlomový 720p titul pro Xbox 360 prostřednictvím loňské aktualizace pro více hráčů 120FPS pro Xbox Series X nebo S, a jsme nadšení, že můžeme pokračovat v této tradici vývojem na UE5 pro několik nových projektů v nadcházejících letech. “

V této fázi bylo veřejně oznámeno několik her jako projektů UE5: Fortnite v určitém okamžiku přesedlá na nový engine a Microsoft potvrdil, že Senua’s Saga: Hellblade II použije další iteraci enginu. Očekává se, že UE5 vyjde později v tomto roce, a technická ukázka PS5 stále vypadá skvěle, zvláště pokud milujete uvěřitelné prostředí.

Co se týče hry Gears 5, práce pokračují na operacích 7 a 8, které obě přidají nové mapy, postavy a speciální události do komponentního režimu pro více hráčů. Nový obsah a „lepší seznamy skladeb“ se budou šířit až do konce roku 2021, poté bude vývoj ukončen.

Zdroj: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.