CD Project je po Cyberpunku zdrcen – na další hře začne makat až příští rok

O společnosti CD project jsme zjistili, že minulý rok pro ně byl rekordní, a to i přesto, že Cyberpunk 2077 nedopadl tak, jak většina hráčů očekávala, tak prodal více jak 13,7 milionů kopií. Nyní ale zjišťujeme, že za první čtvrtinu roku jsou příjmy CD projectu zhruba 198 milionů zlotých, což je částka pohybující se kolem 1,13 miliardy Kč.
cyberpunk-top9-1260x710

Foto: CD Projekt RED

Tyto příjmy nejsou podlce CD projectu extrémní, když vezmeme v potaz lockdown a různé restrikce, na kterých si taky něco málo přivydělali. Mimo to je dost pravděpodobné, že se najde dost lidí, kteří ještě nehráli zaklínače a zjistili o existenci této série po Netflixové seriálové adaptaci, jenž vyšla 2019 na Netflixu. 

Další věcí, která se točí ohledně CD projectu a Cyberpunku  2077, je fakt, že o vrácení peněz zažádalo něco kolem 30 000 hráčů, což činí ztrátu dosahující skoro na 50 milionů Kč, a tady to nekončí, jelikož přes steam a ostatní obchody (včetně konzolových) požádalo o vrácení peněz cca 150 000 hráčů, což způsobilo škody kolem 230 milionů Kč.

Nyní je otázkou, co se bude dít dál, jelikož CD project se vyjádřil, že všechno vsadili do Cyberpunku 2077, což se jim ale kvůli mnoha již do nekonečna opakovaným důvodům nepodařilo. Nyní se spekuluje o tom, že na další velké hře se začne pracovat pravděpodobně až roku 2022.

Zdroj: Vortex.cz (odkaz), zing.cz (odkaz), novinky.cz (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.