Zásadní změna v Cyberpunku – vrací se zpět na PS4

Aktualizace 1.23 pro Cyberpunk 2077 odstranila některé chyby a vylepšila optimalizaci hry. Titul CD Projektu je konečně hratelný na konzolích společnosti Sony a ve hře je i možnost, že by se vrátila do obchodu PlayStation Store.
playstation-5039666_1920 (2)

Foto: Pixabay

Dne 21. června se Cyberpunk 2077 vrátí do virtuálních regálů obchodu PlayStation Store poté, co byl týden po vydání odebrán. A zatímco Sony nadále varuje hráče před verzí titulu pro PS4 a navrhuje ji spustit pouze na PS4 Pro, včerejší aktualizace 1.23 vylepšila výkon hry na konzoli 8. generace natolik, že se zdá, že komunita je spokojená. Stále to není dokonalé a při hraní narazíme na hromadu chyb, ale alespoň Cyberpunk 2077 běží víceméně konstantní rychlostí 30 snímků za sekundu.

Výkon nejnovější hry CD Projekt RED na PlayStation 4 je uveden ve videu výše. Poklesy fps jsou patrné, a to zejména při akceleraci na vysokou rychlost v autě nebo na motorce, ale ve srovnání s podmínkami spuštění hry jsou poměrně malé a neměly by vám kazit zábavu. O Night City bohužel nelze říct ani tolik dobrého, například město se stalo ještě prázdnějším než dříve. V komentářích pod videem na YouTube a na Redditu to uživatelé internetu dokonce kvůli pandemii přirovnali k městům pod uzamčením.

Pokud plánujete návrat na Cyberpunk 2077 na PS4, nebo přemýšlíte o tom, že si ji vyzvednete pro svoji konzoli, když už si zasloužil návrat do PS Store, mějte na paměti stále se vyskytující chyby a závady hry. Tyto chyby a úkoly, z nichž některé jsou stále tak trošku rozbité, jsou přítomny na každé platformě. A ano, pod tím vším je alespoň dobrý příběh a několik dobře napsaných postav. Ale pokud jste vydrželi šest měsíců od uvedení na trh, možná stojí za to počkat o něco déle, abyste zabránili zkažení zážitku. Adam Kicinski, generální ředitel společnosti CD Projekt, nás koneckonců ujistil, že tým přivede Cyberpunk do stavu, který byl slíben fanouškům.

Patch 1.23 svým způsobem potvrdil předčasný debut hry. Představte si, že titul nebyl vydán 10. prosince 2020 na PC, PS4 a XONE (v zpětné kompatibilitě také na PS5 a XSX | S), ale včera ve stavu, do kterého ho přinesla aktualizace. Jak odlišně by byl přijímán Cyberpunk v takovém případě?

Zdroj: Gamepressure.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.