Posedět u piva v hospodě můžete nově i na svém počítači

Kdo by si rád nezašel na jedno nebo pět piv s kamarády do příjemné hospůdky. Díky novému simulátoru Tavern Master si můžete toto přání splnit. Jistě si mnozí z vás při koukání na nějaký středověký nebo fantasy film říkali. „Hmmm, pěkná to hospůdka to by se mi líbilo mít“. Nezbývá než si svou vlastní hospůdku vybudovat.
beer-gc62ad8ddd_1920

Foto: Pixabay

Před pár lety jsme si mohli vyzkoušet jaké by to bylo být prodavačem ve fantasy světě (ve hře Shop Keep). Nyní si můžete vyzkoušet jaké by to bylo být hostinským v dobách temna. Již 16. listopadu by měla vyjít hra Tavern Master, která přichází od nezávislých autorů, kteří nedávno vydali i hratelnou demoverzi hry.

Gameplayově se jedná o klasický tycoon, který ničím neohromí. Máte prostor na kterém můžete stavět stoly, bar, židle. Překvapivé je, že celou budovu začínáte stavět úplně od začátku aneb veškeré stěny, zdi, okna apod. Po dostavění všeho potřebného si najmete obsluhu a začínáte obsluhovat.

Mimo jiné se musíte starat o spokojenost zákazníků. Jednoduše nikdo nebude nadšený, když vám načepovat a donést pivo trvá celý den, proto má každá z postav určitý druh atributů zapadající do jeho náplně práce. Například můžete mít nádhernou servírku, která nasbírá více dýšek anebo nějakou ne tak hezkou, ale za to silnou, která unese víc piv. Je tedy jen na vás, jak si vyberete pracovat s danými atributy postav a jak si dokážete zachovat pověst hospody.

Co se stavění týče to také nekončí jen zdmi a okny. Aby se vaši zákazníci cítili ve vaší hospodě dobře, tak tam nesmí chybět nějaká ta dekorace, ať už od stojanů se svíčkami, tak po nástěnné vlaječky. Později si budete moci udělat třeba pokoje pro hosty, nebo sklep.

Zdroj: PCGamesn.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.