Mafia jako multiplayer? Hangar 13 zrušil hru za miliardu před premiérou

Mateřská společnost 2K Games ve svém novém prohlášení o výdělcích poukazuje na ztrátu 53 milionů dolarů v důsledku zrušeného neohlášeného projektu. Dokument je extrémně lehký na detaily, ale nová zpráva naznačuje, že projekt byl v rukou Hangar 13, kalifornského studia zodpovědného za Mafii 3 a nedávnou Mafia: Definitive Edition. Není tak vyloučeno, že se mělo jednat o Mafii v úpravě pro multiplayer.
dangerous-g3cebe0087_1920

Foto: Pixabay

Podle nejmenovaných zdrojů, které hovořily s agenturou Bloomberg, měl projekt kódové označení Volt a jednalo se o online hru se superhrdiny. Hra byla ve vývoji od roku 2017, ale měla problémy z mnoha důvodů, včetně pandemie Covid-19. Stejná zpráva říká, že zaměstnanci Hangaru 13 se sejdou ve čtvrtek, aby projednali „další kroky“ studia.

Hangar 13 byl založen v roce 2014, v roce 2016 vydal Mafii 3 a v roce 2017 pohltil 2K Czech. Studio bylo v roce 2018 zasaženo značným propouštěním, které bylo, slovy 2K Games, „aby bylo zajištěno, že zdroje studia jsou správně sladěny s jeho dlouhodobými plány rozvoje.“ Od té doby studio neoznámilo žádné zbrusu nové hry, i když vydalo Mafia: Definitive Edition, což byl nadprůměrný remake originálu.

Viceprezident vývoje společnosti Hangar 13 Andy Wilson v roce 2018 řekl, že pracuje na nové IP. „I když je vyprávění jakýmsi ústředním pilířem našeho studia, myslím, že můžete očekávat, že nebudeme nutně ve stejném žánru [jako Mafia 3]. Možná to bude pro jednoho hráče, možná ne…“ řekl Fandom.

I když zrušení tohoto dlouhotrvajícího projektu nepochybně přijde jako rána, Hangar 13 je velké studio: má kanceláře v Kalifornii, Velké Británii a České republice a v současné době inzeruje obrovské množství vývojářských pozic. Jinými slovy, je nepravděpodobné, že Volt byl jediný projekt, který studio ve vývoji mělo.

Zdroj: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.