World of Warcraft dostane komunitní radu. Hráči budou přímo jednat s vývojáři

World of Warcraft je tradiční fantasy RPG hra z roku 2004, za kterou můžeme vděčit hernímu studia Blizard. Právě Blizzard začal přijímat žádosti pro novou komunitní radu World of Warcraft, platformu, která doufá, že umožní vybrané skupině hráčů přímou komunikaci s vývojáři.
gamer-g5d654cb05_1280

Foto: Pixabay

Komunitní rada byla oznámena tento týden a je popsána jako nástroj, který vývojářům pomáhá dostat se do kontaktu s lidmi ze všech stran hry, ať už jde o hardcore raidy, PVP, „lovce“ achivmentů, hraní rolí nebo jiné… Blizzard by pro to měl založit exkluzivní fóra (jak veřejně viditelnými, tak soukromé) a živé chaty mezi členy rady a vývojáři.

I když je to nový nápad pro WoW, myšlenka rady vedené hráčem propojená s vývojáři je sotva nová. EVE Online již dlouho zve zástupce hráčů, aby se připojili k Council of Stellar Management (ačkoliv jde o hru více zaměřenou na komunitu, členové CSM dostávají docela přímý vstup do plánovaných funkcí hry, navíc jsou každoročně zvaný na 5-ti denní summit na Islandu). Blizzard důrazně poznamenává, že komunitní rada WoW neuslyší o novém vývoji dříve než kdokoli jiný a spíše se zdá být reaktivnějším prostředkem kontroly komunity.

„Zpětná vazba hráčů ovlivňuje všechny aspekty hry a s tak širokou škálou názorů, herních stylů a zájmů je shromažďování a pochopení zpětné vazby důležitější než kdy jindy,“ napsal Blizzard v oznámení. „Abychom pomohli v dalším našem úsilí v této oblasti, zavádíme komunitní radu WoW. Tento program přidá další místo pro komunikaci mezi hráči a vývojáři WoW. Naším cílem je získat od hráčů podrobnější zpětnou vazbu o všech aspektech World of Warcraft. po celém světě se širokou škálou zázemí a zájmů.“

Blizzard v současné době přijímá členy rady prostřednictvím formuláře a žádá lidi, aby uvedli, které oblasti hry se zabývají a jak dlouho hrají, aby přinesli širokou škálu perspektiv. Zdá se, že budete muset prokázat svou důvěryhodnost, pomocí formuláře, který vás požádá o odeslání 3 příkladů předchozích příspěvků komunitě.

Pokud se bojíte, že se na vás nedostane tak nezoufejte. Každý rok budou totiž členové rady vyřazeni a pozvánky znovu otevřeny, aby se ozvaly nové hlasy.

Zdroj: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.