Ve skutečnosti to ale příliš dobrý obchod nebyl, protože když se chcete při hře otočit s postavou dozadu nebo když chci označit v tabulce nějaké buňky, musím zpravidla přeje myší přes celou podložku, nadzvednout ji, dát ji nahoru a znovu táhnout. Tato podložka je prostě malá.

Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nepotkal nic lepšího, tak jsem na to byl zvyklý. Nyní se mi dostala možnost testovat herní podložku pod myš od společnosti Trust s označením Trust Glide XXL RGB a nyní teprve vidím, jak jsem prohloupil, že jsem si něco takového nepořídil již dávno.

Trust Glide XXL RGB podložka pod myš přináší do herního světa nový rozměr pohodlí a precizního ovládání. Podložka má rozměry 930 x 300 x 3 mm, což ji řadí mezi XXL podložky. To znamená, že máte dostatek prostoru pro pohyb myši bez nutnosti neustálého zdvihání a přemísťování po podložce. Tato vlastnost se zejména projevuje při hrách, kde je potřeba rychlé a rozsáhlé pohyby myší. Zcela bez problémů se tam vejde i celá klávesnice a přesto zbude na myš dostatek prostoru.

Jedním z největších lákadlem této podložky je RGB LED podsvícení, které obklopuje její obvod. Tato estetická vlastnost nejenže vytváří atraktivní herní prostředí, ale lze ji také snadno nastavit přímo na podložce pomocí tlačítka umístěného v levém horním rohu. Bez nutnosti instalace softwaru můžete jednoduše měnit barvy a režimy podsvícení podle svých preferencí.

Povrch podložky je vyroben z pohodlné tkaniny s optimalizovanou texturou, což zajistí přesné a plynulé ovládání myši. Pro hráče, kteří vyžadují maximální citlivost a přesnost, je tato podložka skvělou volbou. Protiskluzový gumový podklad zajišťuje, že podložka zůstane na místě i při intenzivních herních seancích.

V praxi jsem si také ověřil, že podložka je nezbytná pro dobrou odezvu. Mám drahou herní myš, ale odezva stále nebyla okamžitá. Důvodem byl fakt, že povrch podložky nebyl optimalizován pro myši s vyšší citlivostí. S touto podložkou je ta odezva skutečně okamžitá. Je velice zajímavé, že pro váš herní výkon a zážitek potřebujete nejen herní myš, ale kompletní příslušenství.

Opletený kabel délky 1,8 metru poskytuje dostatečnou flexibilitu při umístění podložky na pracovním stole. Celková kvalita provedení v černé barvě dodává podložce elegantní a profesionální vzhled. Celkově lze konstatovat, že Trust Glide XXL RGB podložka pod myš posouvá standardy pro herní podložky na vyšší úroveň. Přináší nejen vynikající herní výkony, ale také estetický zážitek díky podsvícení RGB. Pro hráče, kteří ocení prostor a pohodlí při hraní, je tato podložka skvělou investicí do herního vybavení a můžu ji doporučit.

Děkujeme společnosti Trust za zapůjčení podložky Trust Glide XXL.

Zdroj: uživatelské hodnocení Gamebot, informace poskytnuté společností Trust