Foto: Freepik
Podle dosavadních informací to vypadá, že by mělo jít o kvalitně odvedenou práci, na které se podíleli vývojáři z herního studia Aspyr spolu s vývojáři z Crystal Dynamics. Nové remasterované tituly vyjdou jak na PC, tak na konzole Switch a Xbox. Vývojáři uvádějí, že měli vždy v úmyslu vylepšit své starší díly.
Nejtěžší na celém projektu prý bylo nalézt rovnováhu mezi moderní verzí Tomb Raidera a zachováním jeho původní předlohy. To byl ostatně i důvod, proč jsme ubrali body Mafia: Definitive Edition. Tam totiž vývojáři nepřinesli téměř žádnou modernizaci až na grafiku. Tituly vyjdou na svátek svatého Valentýna.
Lara’s first adventures are getting a glow-up.
— PlayStation (@PlayStation) January 16, 2024
☀️Real-time lighting effects
⛰️Toggle between graphics modes
🎮Classic and modern controls
🦖New models
More on Tomb Raider I-III Remastered, including a first look at new key art: https://t.co/RBarC6nlvQ pic.twitter.com/JRgDyPWl8Z
Pro vývojáře bylo při předělávání nejdůležitější zachovat tři hlavní pilíře, a to čistý kód, dobrou hratelnost a dobrou grafiku. Je ale jasné, že takové to kouzlo původní hry nejde vytvořit opakovaně. Vývojáři proto dávají možnost v průběhu hry libovolně přepínat mezi původní a remasterovanou verzí hry. Mimo dobrou grafiku lze od remasterovaných titulů očekávat lepší ovládání a hratelnost. Pokusíme se po vydání tohoto remasteru udělat na něj recenzi a posoudit, zda tam vývojáři přidali i něco nového nebo zda jen vylepšili grafiku.
Zdroj: Playstation.com (odkaz)