Foto: Freepik

Rozhovor s tvůrcem Kryštofem Kneslem pro magazín Spite odhalil, že právě on je tím jediným tvůrcem stojícím za vývojem této hry. Knesl přiznal, že ačkoliv pracuje sám, občas spolupracuje se specialisty na grafiku či hudbu pro drobné části projektu. Tato spolupráce je však omezena a vývoj hry zůstává v jeho rukou.

Vývoj Radiolight začal během koronavirové pandemie a v průběhu let získal jasnou vizi o finální podobě hry. Knesl se inspiroval hrami jako Alan Wake a Firewatch, ale zdůraznil, že jde pouze o inspiraci, která posloužila jako základ, a nyní se Radiolight vyvíjí nezávisle na těchto titulech.

Hra se odehrává v malém městečku v 80. letech, kde rádio hraje klíčovou roli v boji proti nadpřirozeným silám. Hlavní postava musí pod vedením příkazů z vysílačky odhalit temnou záhadu a zachránit své blízké.

Jedním z témat rozhovoru bylo také využití umělé inteligence (AI) ve vývoji hry. Knesl uvedl, že i když experimentoval s AI v některých oblastech, většinou nedosáhl požadovaných výsledků a raději se spoléhá na lidskou kreativitu. Hra běží na Unreal Engine 4 a momentálně je plánováno vydání na PC s možnou budoucí expanzí na konzole, přestože konkrétní plány zatím nejsou stanoveny.

Radiolight slibuje fascinující mix atmosféry, interaktivního příběhu a jednoduchých, ale účinných herních mechanik. S plánovaným vydáním v první polovině roku 2025 se fanoušci dočkají unikátního zážitku, který zaručeně přitáhne pozornost milovníků thrillerů a dobrodružných her.

Zdroj: Spite.cz (odkaz)