Foto: Freepik

ingdom Come 2, očekávané pokračování oblíbené RPG série od českých vývojářů Warhorse Studios, se těší obrovské pozornosti. Luke Dale, který ztvárňuje Jana Ptáčka, byl naprosto ohromen, když poprvé viděl záběry z druhého dílu hry. Překvapilo ho, jak přesně a realisticky technologie motion capture dokáže zachytit nejen jeho tělesné pohyby, ale i každý jemný detail jeho obličeje. „Je neuvěřitelné, že s náhlavní soupravou v motion capture studiu pohybuji svým obličejem a tělem, a pak vidím každý z těchto pohybů přenesený přímo do hry,“ poznamenal nadšeně Dale. Tento technologický pokrok nejen přispívá k imerzivnějšímu hernímu zážitku, ale také ukazuje, jak daleko se videohry posunuly od dob jednoduché animace.

Tento dojem z realismu postav a pohybů je ale pouze začátkem. Hlavní herec Kingdom Come 2, Tom McKay, který hraje postavu Jindřicha, právě dokončil nahrávání 508 hodin dialogů, které probíhaly během 127 nahrávacích sezení. Tento ohromující čas strávený v nahrávacím studiu dokládá, že vývojáři kladou důraz nejen na technologii pohybu, ale i na příběh a dialogy. Při tak obrovském množství dialogu můžeme očekávat složitější a větvený příběh, který bude reflektovat hráčovy volby a interakce, což posune hraní do nových výšin. I když je nepravděpodobné, že by se všechny nahrané repliky objevily ve finální hře, rozsah a hloubka příběhu bude rozhodně něco, co zaujme nejen fanoušky, ale i nové hráče.

Warhorse Studios se netají tím, že cílem bylo vytvořit ještě větší a detailnější herní svět než v prvním díle. Podle tvůrčího ředitele Daniela Vávry bylo cílem druhého dílu přinést to, co původně plánovali pro první hru, ale kvůli omezeným zdrojům a zkušenostem nebyli schopni dosáhnout. Nyní však díky větším rozpočtům a zkušenostem z vývoje první hry míří mnohem výš.

Navíc se hráči mohou těšit na „pět hodin ohromujících filmových sekvencí“ a celkově vyšší produkční hodnotu. Kingdom Come: Deliverance bylo již známé svým důrazem na realismus a autenticitu historického prostředí, a pokračování se podle všeho vydává stejnou cestou. Kombinace filmových sekvencí a realistických herních mechanik by měla přinést neuvěřitelně pohlcující zážitek.

Luke Dale se nemohl ubránit nadšení, když mluvil o tom, jak se tým posouvá kupředu. Řekl: „Před dvěma lety jsem viděl první ukázku ze hry a byl jsem u vytržení. Ale to, co teď vidím, je úplně něco jiného. Překonává to všechna moje očekávání.“

Důkazem rostoucí ambice týmu je i nedávné oznámení, že Kingdom Come 2 už prošlo klíčovým milníkem vývoje a McKay svůj dlouhý nahrávací maraton završil. Na sociálních sítích herec poznamenal: „Tahle hra je bestie.“ Zdá se, že Kingdom Come 2 bude ještě větší, rozsáhlejší a detailnější než první díl, což fanoušci série už nyní netrpělivě očekávají.

Podle dosavadních informací se hra dostane na trh ještě letos a bude dostupná na platformy PlayStation 5, Xbox Series X a PC. Není pochyb, že jakmile bude hra vydána, hráči budou mít před sebou nesmírně bohatý a hluboký zážitek, který posouvá hranice historických RPG do nové úrovně.

Zdroj: Gamesradar.com (odkaz)