Foto: Freepik
Leslie Benzies byl dlouhodobým klíčovým tvůrcem v Rockstar Games, kde pracoval na úspěšných titulech, jako je Max Payne 3 a Red Dead Redemption, a vedl produkci každého GTA od třetího dílu. Po jeho odchodu ze společnosti v roce 2016, který doprovázel právní spor o nevyplacené honoráře, si Benzies založil vlastní studio Build A Rocket Boy a oznámil svůj první projekt nazvaný Everywhere.
Od Everywhere k Mind’s Eye
Everywhere je ambiciózní MMO hra, která umožňuje hráčům vytvářet vlastní herní světy a zážitky. Při prvním oznámení Mind’s Eye bylo plánováno, že tento titul bude hratelný výhradně v rámci Everywhere. Nicméně s publikováním hrou IO Interactive je nyní pravděpodobné, že Mind’s Eye se objeví i na dalších platformách, včetně PlayStation, Xbox a Steam.
Zajímavé je, že Mind’s Eye stále využívá stejnou technologii a herní engine jako Everywhere. Hakan Abrak z IO Interactive uvedl, že se jedná o AAA titul, který funguje jako samostatný herní vesmír. S publikací tohoto titulu získává IO Interactive své první zkušenosti s publikováním třetích stran, což je pro dánské studio zásadní krok v rozšiřování jejich působnosti v herním průmyslu.
Budoucnost Mind’s Eye
Zatím nebylo oznámeno žádné konkrétní datum vydání, ale očekávání jsou vysoká. IO Interactive potvrdilo, že spolupráce s Build A Rocket Boy se týká výhradně Mind’s Eye, zatímco Everywhere zůstává odděleným projektem pod správou Benziesova studia.
Tato spolupráce mezi jedním z nejvlivnějších producentů v herním průmyslu a studiem, které stojí za kultovními hrami, jako je Hitman, je zajímavou kombinací. Očekávání jsou vysoká, a pokud Mind’s Eye splní naděje hráčů, může se stát dalším zásadním milníkem v kariéře Leslieho Benziese i v portfoliu IO Interactive.
Co hráče čeká?
Na základě dostupných informací se Mind’s Eye zaměří na silný příběh a akci v dynamickém herním světě. Očekávejte, že hra nabídne inovativní mechaniky, na které jsme u Benziesových her zvyklí, ať už v podobě propracovaného vyprávění nebo svobody pohybu a akce. Jelikož je hra vyvíjena na stejném enginu jako Everywhere, lze také předpokládat, že sdílení některých funkcí a herních mechanik mezi oběma tituly bude nevyhnutelné.
Závěr
Pro fanoušky Benziesových předchozích her, jako je GTA nebo Red Dead Redemption, představuje Mind’s Eye nový způsob, jak se ponořit do světa akčního vyprávění a budování herních zážitků. Očekáváme více informací o hře, jak se bude blížit její vydání, ale už teď je jasné, že toto partnerství slibuje něco výjimečného.
Herní průmysl s napětím očekává, jakým směrem se tento nový projekt vyvine. Jisté je jedno: Mind’s Eye bude stát za to sledovat.
Zdroj: Kotaku.com (odkaz)