Foto: Freepik
Co víme o nové hře?
Blizzard se pyšní tvorbou žánrově definujících her a legendárních světů, které si zamilovali hráči napříč generacemi. Popis práce na této nové pozici naznačuje, že studio chce u nového projektu klást důraz na inovace a kreativitu. Design Director of Innovation má být „držitelem vize“ pro klíčové strategické inovace v této připravované hře. Tato role zahrnuje sledování aktuálních trendů v herním průmyslu, a to jak v AAA titulech, tak na nezávislé scéně, a jejich implementaci do vývoje.
Vývojářská filozofie této pozice je krásně shrnuta citátem Davida Bowieho: „Jděte trochu hlouběji, než kde cítíte pevnou půdu pod nohama. Když se nohy jen tak tak dotýkají dna, jste na správném místě k tomu, abyste vytvořili něco vzrušujícího.“ To naznačuje, že Blizzard hodlá riskovat a přinést hráčům skutečně unikátní herní zážitek.
Tato pozice bude hybridní, s částí práce na dálku a částí přímo v hlavním studiu v Irvine v Kalifornii.
Foto: Freepik
Návrat do žánru open-world stříleček?
Tento projekt připomíná dřívější pokusy Blizzardu v podobném žánru. Nejznámějším příkladem je neúspěšný Project Titan, ambiciózní MMO střílečka, která byla po sedmi letech vývoje zrušena. Ačkoliv byl projekt ukončen, některé jeho prvky byly zachovány a znovuzrozeny ve formě Overwatch – úspěšné týmové střílečky zaměřené na session-based gameplay.
Další příklad neúspěšného projektu představuje survival hra s kódovým označením Odyssey. Ta byla podle dostupných informací zrušena, údajně pod taktovkou Microsoftu, po problematickém vývojovém procesu.
Oba tyto příklady ukazují, že Blizzard nemá zcela hladkou historii s projekty mimo jejich zavedené herní žánry. Nicméně skutečnost, že se studio opět vrací k open-world střílečce, naznačuje jejich odhodlání využít dřívějších zkušeností a překonat překážky, které stály v cestě předchozím projektům.
Nový projekt vzbuzuje nejen očekávání, ale i určité obavy. Předchozí nezdary, jako Project Titan a Odyssey, ukazují, že Blizzard se nebojí velkých ambicí, ale zároveň čelí výzvám při realizaci těchto vizí. Hráči a fanoušci studia však doufají, že tentokrát Blizzard dosáhne úspěchu a přinese něco opravdu revolučního.
Ačkoliv o nové hře zatím nemáme mnoho informací, rozhodnutí najmout špičkové talenty a zaměřit se na inovace naznačuje, že Blizzard hodlá hráčům nabídnout něco, co na trhu dosud chybí. Zda se tento projekt podaří přivést k životu, ukáže až čas, ale už nyní je jasné, že fanoušci mají důvod sledovat dění ve studiu Blizzard s velkým očekáváním.
Zdroj: wccftech.com (odkaz)