Foto: Freepik

Zrození Rebel Wolves: Ambice zkušeného týmu

Konrad Tomaszkiewicz, hlavní vývojář Zaklínače 3, opustil CD Projekt RED s vizí vytvořit studio, které by mu umožnilo plnou kreativní svobodu. Tak vznikli Rebel Wolves, tým složený z veteránů herního průmyslu, včetně jeho bratra Mateusze Tomaszkiewicze, jenž se podílel na designu questů v Zaklínači 3. Tito vývojáři mají ambici překonat své předchozí úspěchy a posunout hranice narativního RPG žánru.

První trailer odhalil svět plný temnoty

Fanoušci čekali na novinky o The Blood of the Dawnwalker téměř rok, ale čekání se vyplatilo. První trailer nabízí nejen dramatické filmové záběry, ale také první pohled na herní prostředí a mechaniky. Hra je zasazena do Evropy 14. století, konkrétně do údolí Sangora v Karpatech, kde vládnou upíři a temné síly. Hlavní hrdina Coen, polidštěný „Dawnwalker“, bojuje o přežití a záchranu své rodiny, čelící hordám krvesajů.

Hra s omezeným časem: 30 dní na přežití

Jedním z nejvýraznějších prvků hry je časový limit. Hráči budou mít 30 dní a nocí, aby splnili hlavní úkol – zachránili Coenovu rodinu, nebo vykonali pomstu. Rebel Wolves slibují, že tento mechanismus přinese hráčům pocit naléhavosti, často opomíjený v otevřených světech. Rozhodnutí hráče přitom ovlivní nejen příběh, ale také samotný vývoj Coenova charakteru.

Mechanika střídání dne a noci

Vývojáři se rozhodli integrovat unikátní herní mechaniku – střídání dne a noci výrazně ovlivní schopnosti hlavního hrdiny i způsob, jakým se svět kolem něj mění. Ve dne bude Coen těžit z lidských schopností, zatímco v noci získá přístup k temným silám Dawnwalkerů. Hráči tak budou muset strategicky plánovat své akce podle denní doby.

Příběh a morální dilemata

Rebel Wolves kladou důraz na silný příběh a rozhodnutí, která budou mít skutečné důsledky. Hráči si budou muset vybrat mezi záchranou lidstva a přijetím temných sil, což ovlivní nejen jejich schopnosti, ale i směr, kterým se hra vydá. Tato volba přináší do hry hloubku a zajišťuje, že žádné dvě hry nebudou stejné.

The Blood of the Dawnwalker
The Blood of the Dawnwalker

Foto: Freepik

Unreal Engine 5: Technologický pokrok

Hra vzniká na moderním Unreal Enginu 5, což zaručuje vizuální podívanou. Trailer ukazuje dechberoucí zpracování středověkého světa, od temných lesů přes gotické hrady až po hrůzostrašné protivníky. Díky této technologii můžeme očekávat realistické osvětlení, detailní textury a plynulou animaci.

Srovnání se Zaklínačem a potenciál nové ságy

Je těžké se při pohledu na The Blood of the Dawnwalker ubránit srovnání se Zaklínačem. Temné fantasy prostředí, důraz na příběh a komplexní hrdina připomínají Geraltovy dobrodružství. Přesto Rebel Wolves slibují, že jejich projekt nabídne něco zcela nového, včetně propracované herní mechaniky a světa s větším zaměřením na osobní příběh a morální volby.

Kdy se dočkáme?

Hra je plánována na PC, PlayStation 5 a Xbox Series. Datum vydání zatím nebylo stanoveno, ale první ukázky naznačují, že práce postupují rychle. Fanoušci RPG her mohou očekávat titul, který posune hranice žánru a nabídne nezapomenutelný herní zážitek.

The Blood of the Dawnwalker má všechny předpoklady stát se dalším kultovním titulem. Ambice, zkušený tým a inovativní přístup k žánru slibují jedinečný zážitek, který si fanoušci temného fantasy nemohou nechat ujít.

Zdroj: Vortex.cz (odkaz)