Máme seznam dabérů pro novou Mafii: Definitive Edition

Mafia: Definitive Edition vzbuzuje v mnoha hráčích velké očekávání, avšak mnozí z nich se báli, zda jejich oblíbené postavy budou mít i původní dabing. Naštěstí se podařilo zařídit, aby nejdůležitější hlasy zůstaly původním dabérům.
tommy-full

Zdroj: Zing.cz, Hangar 13

O nové hře Mafia: Definitive Edition, která se snaží jít věrně v dějové lince původní Mafie jsme vás již několikrát informovali. Od prvních zmínek o nové verzi původní hry se vedou dlouhé debaty nad seznamem dabérů, kteří propůjčí hlas hlavním hrdinům. Podařilo se nám exkluzivně zjistit seznam dabérů nové Mafie: Definitive Edition. Zde jsou:

Thomas AngeloMarek Vašut

PauliePetr Rychlý

Sam Luděk Čtvrtlík

Salieri Marcel Vašinka

PauliePetr Rychlý

Don Salieri Marcel Vašinka

SarahLucie Pernetová

Frank Dalimil Klapka

Don MorelloLudvík Král

Detective NormanAlexej Pyško

Dále pakTomáš Karger, Radka Stupková, Zdeněk Hruška, Libor Hruška, Marek Libert, Lukáš Král, Oldřich Hajlich a další.

„Celkově jsme chtěli zachovat ducha příběhu a postav, ale zároveň je více rozvinout, kde to bylo možné. Dobrým příkladem je Paulie: v originálu je to taková neřízená střela. Je srandovní, ale trochu horkokrevný. To všechno jsme zachovali, ale zároveň jsme mu dodali hloubku a nastínili pár událostí, které přijdou v pozdější fázi hry. Má plány, chce být mozkem úspěšné operace.“

Haden Blackman, ředitel Hangar 13

Mnozí hráči se již nemohou dočkat, jak si zkusí zapařit novou verzi původní Mafie, aby mohli postupně porovnat všechny detaily a rozdíly. Podle vyjádření samotného ředitele Hangaru 13, kteří jsou za tuto hru zodpovědni, by měli všechny postavy mít původní charakter, pouze rozvedenější. Daleko propracovanější budou i náhodní kolemjdoucí, kteří v původní verzi jen slepě chodili a když do nich člověk narazil tak uskočili. Nyní by měli věrohodněji simulovat reálný ruch velkoměsta.

Zdroj: Zing.cz

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.