Dandara – brazilská plošinovka, která překvapí

Jak jsem vám minule slíbil, tak dnes učiním, takže se uvelebte k této recenzi na hru Dandara. Pokud čtete recenze, tak bych vás chtěl jen obeznámit s tím, že máme i youtube kanál, kde jsou veškeré recenze nahrány a namluveny, a pokud se vám budou líbit, budu jedině rád za nějaký ten odběr, like či komentář.
rating-4068907_1920

Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Hra Dandara je plošinová skákačka, ale i přesto je inovativní v hratelnosti nebo spíš skákání. V Dandaře se totiž nepohybujete klasicky WASD a neskáčete na platformy, abyste se dostali výš, či abyste přeskakovali nějakou překážku. Zde se totiž pohybujete pouze pomocí skákání, jelikož skáčete na stropy, podlahu a stěny, jelikož gravitace je něco, co hlavní hrdinku Dandaru zrovna dvakrát netankuje.

Celou hru procházíte, pardon proskákáváte, skrze různé druhy prostředí od lesíka až po město. Cestou narážíte na různé nepřátele a truhly, které vám poskytují různé předměty jako třeba mapu nebo vylepšení pro rukavici. Mezi nepřáteli jsou i v této hře BOSSové, kteří vás někdy potrápí a jindy si řeknete, že jsou až podezřele jednodušší.

Celkově je hra suprová, a to hlavně díky tomu, že pojem skákačka dovedla do doslovnosti a zároveň zábavnosti. Hra se příjemně hraje a hezky nás provádí příběhem, což je vždy dobré.

Celkově tedy Dandaře uděkuji krásných 8/10.

Zdroj: PCGamer.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.