Microsoft pohltil Bethesdu za 166 miliard – Doom nabídne předplatitelům na Xboxu

Společnost Microsoft se rozhodla rozšířit nabídku her na svých konzolích Xbox stejně jako rozšířit technologii Xbox jako takovou. Za tímto účelem se rozhodla zakoupit společnost ZinaMax Media za 166 miliard. Součástí této společnosti jsou i herní studia, jako například Bethesda, což je autor Falloutu a Doom.
dollars-499481_1920

Zdroj: Pixabay.com, autor: Geralt (odkaz)

Společnost Microsoft potvrdila akvizici společnosti ZeniMax Media za 166 miliard korun. Spolu s tím spadne Microsoftu do klína i herní studio Bethesda, která přivedla na svět tituly Fallout či nostalgicky známý Doom. Záměr Microsoftu je v tomto případě jasný – chce být konkurenceschopný vůči Playstationu od Sony.

Tuto fúzi pak požehnal i Evropská komise a zajímavostí bylo, že vše proběhlo hladce a tiše a evropští úředníci si dokonce nekladli žádné podmínky. Důvodem prý je, že tato fúze nemůže ohrozit hospodářskou soutěž, ani herní trh. Microsoft již dokonce získal i schválení na druhém konci oceánu od amerického regulačního úřadu US Securities and Exchange’s, a to 4. března.

Celá fúze pak bude fyzicky proběhne již v druhé polovině tohoto roku. Microsoft již avizoval, že nově nabyté tituly nabídne hráčům na Xboxu, resp. předplatitelům služby Game Pass. Nejedná se však o jedinou velikou akvizici v letošním roce, protože další oznámilo herní studio EA, které odkupuje Codemasters a další může být Epic Games s nahlášenou akvizicí skupiny Tonic Games Group.

Zdroj: Engadget.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.