Snoop Dogg neunesl prohru ve hře a odešel – stream běžel několik hodin, co natočil?

Známý americký rapper Snoop Dogg většinou má maximálně 300 sledujících, protože naprosto ignoruje svoje publikum. Nyní však své publikum nevědomky navýšil na 4 400, když prohrál ve hře, naštval se a odešel bez toho, aby vypnul svůj stream.
quarterback-1888142_1920

Zdroj: Pixabay.com (odkaz)

Snoop Dogg, vlastním jménem Cordozar Calvin Broadus, je známý americký rapper a zpěvák a mezi jeho záliby patří mimo jiné například i hraní her. Včera se například stala jedna kuriózní událost, když si Snoop Dogg hrál Madden NFL, což je sportovní simulátor amerického fotbalu. Během tohoto hraní se celou dobu streamoval.

Problém však byl, že jeho soupeř skóroval touchdown, což zkrátka Snoop Dogg neunesl, zanadával si, párkrát si bouchnul do stolu a odešel. Bohužel pro něj nechal běžet stream zapnutý ještě několik hodin, a tak sledovanost vzrostla z průměrných 300 sledujících až na 4 400 sledujících. Všichni netrpělivě čekali, zda se objeví nějaké peprné zákulisní scénky, ale nic neobvyklého se nestalo.

Tento incident zároveň vyvolal podivení nad jeho průměrným sledováním, které je tak malé. To všem u známých hvězd hrajících hry není nic tak neobvyklého. Důvodem může být téměř nulový kontakt s publikem, což je trochu až paradoxní, když jejich koncert jsou právě o kontaktu s publikem. Zde se však nevěnuje ani trochu těm, kteří ho sledují a jakékoliv vzkazy a chat totálně ignoruje. Zdá se tedy, že celý stream běží jen proto, že se rád předvádí před publikem.

Zdroje: win.gg

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.