Cyberpunk je nejprodávanějším titulem vůbec, překonal i Zaklínače

Nový titul Cyberpunk 2077 od začátku provázelo mnoho problémů. Hráči si stěžovali na množství nedostatků a nekompatibility například s PlayStation 4. Nově vydalo herní studio CD Projekt Red zprávu, podle které je Cyberpunk 2077 nejprodávanějším titulem. Překonal prý i Zaklínače.
business-163464_1280

Foto: Pixabay

I když Cyberpunk 2077 musel na počátku své cesty čelit řadě problémů a komplikací, jedná se o největší hru v historii herního studia CD Projekt Red. Podle interních informací z CD Projekt Red se jen za 21 dní v prosinci 2020 prodalo 13,7 milionů kusů. Předobjednávek pak CD Projekt Red registroval přes 8 milionů.

Podle mluvčího stačily příjmy z předobjednávek na to, aby CD Projektu Red pokryly všechny náklady vynaložené na tvorbu a vývoj Cyberpunku 2077. Pravdou je, že vytvořit dobře hru s otevřeným světem je extrémně náročné. Na druhou stranu majitelé konzole PlayStation 4 nemůžou doplácet na chyby vývojářů.

Na základě masivní nespokojenosti hráčů i množství chyb ve hře se Sony dokonce rozhodlo tuto hru stáhnout ze svého PlayStation Store. V tuto chvíli se zatím neví, zda herní studio CD Projekt Red chystá nějaké masivní rozšíření nebo vychytání zbývajících chyb. Obecně lze ale říci, že pokud máte PlayStation 5 či výkonnější sestavu, je Cyberpunk 2077 povedenou hrou.

Zdroj: TheVerge.com (odkaz)

Přidat na Seznam.cz
GAMEBOT
ARCHIV

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.

Foto: Pixabay

NeuroNet: Mendax Proxy je velmi podobná hře Reigns, akorát se místo středověkého panství staráte o cyberpunkové město. Hrajete za experimentální UI vlastněnou megakorpem (pro cyberpunk se jedná už o klasiku), který byl pověřen řízením města ve všech věcech, malých i velkých, počínaje schvalováním obcí až po pomoc při vyšetřování trestných činů a („překvapivě“) sběr dat pro inzerenty.

Vývojář Dream Harvest uvedl, že NeuroNet „hraje blízko“ Reigns, ale zaznamenal také některé velké rozdíly. Je více zaměřen na vyprávění souvislého příběhu, aby podpořila přirozenější rozhodování na rozdíl od Reigns, kde jde „akorát“ o hromadění zdrojů. „Chceme, aby hráči činili řadu rozhodnutí, od náročných po všední, ale nechceme, aby je ovlivňovalo uživatelské rozhraní, ale místo toho jejich vlastní, osobní, morální kompas,“ vysvětlilo studio.